Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Studbringers S@H

Startat av studbringer, 23 Januari 2011 kl. 18:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Igår bytte Diagon Alley adress från London till Visby. Tack!  :)

studbringer

Underbart Skafte, härligt å veta att London numera ligger på mina rötters Ö ;D bland raukar, pearer å rabbisar ;)

Varesegod och varmt välkommen åter

studbringer

Special price just for you, gäller tillsvidare ;D

10188 - Death Star 3554:- (inkl. frakt inga övriga avgifter tillkommer)

Edit: Gick åt rätt fort... slut på lagret för tillfället

Bring em on
/Studbringer

studbringer

*tuuut* *tufftuff* här kommer tåget... inte bara ett tåg utan flera, snudd på hur många som helst :o

Maersk Train 1155:- Inkl. inrikes frakt

Studbringer tar emot beställnngar nu, ni som vill vara med den här gången skriver upp er här eller på PM, sista beställningsdag 1:a april (överföring till mitt konto senast 4:e april)

Går givetvis bra att beställa andra större set oxå samtidigt...

Passa även på att motorisera och fjärrstyra ditt nya tåg 8), Studbringer bringar dig ett motorpaket till Maersk Train exklusivt för er här på forumet ;D

Paketet består av inte mindre än:
# IR Receiver
# IR Speed Remote Control
# Power Functions AAA Battery Box (kräver 6st AAA batterier 1,5V)
# Train Motor!

Beställer du motorpaket tillsammans med tåget ovan +500:-, sampackas med ditt tåg!

Välkommna
/Studbringer

studbringer

Le'go of your hate and wake up!

Darth Vader Minifigure Alarm Clock:

Stormtrooper Minifigure Alarm Clock:

399:-/st eller båda för 749:- och som vanligt inklusive inrikes frakt ;D

PM:a eller Maila vid intresse
/Studbringer

studbringer

Kom igen nu ;D behöver fler lokförare !!! Sista chansen nu för tåget... ;)

devva

Synd att jag inte såg detta förens nu, får vänta tills nästa gång, då blir det ett tåg för min del om jag kan hålla mig! Mitt första dessutom :)

studbringer

Stänger för den här gången och tackar alla som varit med ;D återkommer med info när dessa landat

Kommer fler turer framöver så ni som inte hunnit vara med än kommer att få möjlighet till det givetvis

Eder
/Studbringer

studbringer

Pirater och salta sjömän...
Jack Sparrow och co. söker besättning (ägare) till PoTC serien... inte mindre än 8 MISB set ;D

Isla De Muerta
The Cannibal Escape
The Mill  
The Captain's Cabin
Fountain of Youth  
The London Escape
Whitecap Bay
Queen Anne's Revenge

Paketpris för ovan 8 set 3399:- inkl. inrikes frakt ;D

Studbringer tar emot beställningar nu, ni som vill vara med den här gången skriver upp er här eller på PM, sista beställningsdag 24:e april (överföring till mitt konto senast 25:e april)

Går givetvis bra att beställa andra set oxå samtidigt...

Välkommna Pirater
/Studbringer

Skrytsson

Intressant, men...

- Var är det 8:e setet Svartskäggs skepp?

- Kan du fixa...
...också? Tror den ska vara möjlig att köpa på amerikanska S@H.

- När har jag i sådana fall seten, mitten av Maj? Vet inte om jag kommer att klara att vänta så länge...

studbringer

Svartskäggs skepp tillagt... ingår dock ej i 7 sets erbjudandet utan skickas separat därav priset på den

Ska nog kunna fixa den du la upp bild på, hör av mig till dig när så skett ;)

Japp mitten på Maj månad ungefär, sjukt drygt jag vet och förstår dig men det är bra när man vill spara slantar (pieces of eights) ;D bäst å vänta in lön oxå för resten här på forumet så alla kan kasta slantar i ungdomens källa

Många fina nya bitar i dessa seten ;D 

Skrytsson

Citat från: studbringer skrivet 17 April 2011 kl. 23:43
Ska nog kunna fixa den du la upp bild på, hör av mig till dig när så skett ;)

Fint!

Tror du att du kommer att kunna få tag på denna?

Wineyard

Om man vill köpa Emerald Night, vad skulle det då kosta?

studbringer

May the 3rd and 4th be with YOU !!! ;D

Oftast enbart amerikaner som får tillgång till detta men i år blir det andra bullar då Studbringer ger sig in i matchen :P

Som sagt, shoppa loss med Studbringer på S@H 3:e och 4:e maj... kommer att bli fina rabatter plus lite annat smått å gott !!!

Alla som deltar är dessutom med i utlottningen av en exklusiv Shadow ARF Trooper :o tänk dig denna exklusiva minifigur kan bli din !!!

Enkla regler, skriv upp dig här i tråden vad du kan tänkas va intresserad utav i deras SW serie... ex. 10188 el. 8097 eller vad som nu finns tillgängligt i shoppen... då detta är en sjukt svår koordination med stor risk för slutförsäljning ber jag er uppmärksamma följande:

Minimun order värde: $75

Förskottsbetalning/överföring: senast 2:a maj ska beloppet finnas på mitt konto i Swedbank (har du annan bank måste du göra överföringen 1:a maj senast)

Pris: fortfarande oklart hur stor rabatterna blir så jag tar tacksamt emot fullpris nu (US dollar x 9,2 = ditt pris i SEK) när ordern är lagd och betald förs överskjutande belopp tillbaks till ditt konto (du får tillbaka rabatten)

Fri inrikes frakt med Schenker Privpak ingår, dessutom chans till en exklusiv Shadow ARF Trooper

Lev. tid ca: 2 veckor !!!

Alla som beställer minst 1 set oavsett pris och som vid ordertillfället finns tillgängligt deltar automatiskt i utlottning av en exklusiv Shadow ARF Trooper, vilket meddelas senare här i tråden... helt slumpmässig utlottning

OBS! skulle din vara ta slut innan ens Studbringer hinner med att blinka betalas hela ditt inbetalda belopp tillbaks till ditt konto med hälsning att Studbringer kämpade tappert ensam mot 1 milijon amerikaner ;D

Varmt välkommna kära swebrickare :D and May the 4th be with YOU !!!
/Studbringer

Skrytsson

En tanke: De set som är på rea lär också vara de som är mest intressanta att köpa. Vilka set som reas avslöjas inte förrän 3:e maj - då kan det vara ganska svårt att bestämma sig för en ev. köpare vad man vill ha redan 1:a maj  :P