2011, andra vågen. Massor av bilder

Startat av Tobbe Arnesson, 25 December 2010 kl. 10:24

Föregående ämne - Nästa ämne

eldh

När kommer dom nya kingdomsseten ut?

dalle

Citat från: eldh skrivet 04 Juni 2011 kl. 12:57
Om en månad tror jag dom ska börja dyka upp.

eldh

Erik

Citat från: eldh skrivet 04 Juni 2011 kl. 12:57

De släpptes den 1 juni, åtminstone finns de att köpa på Amazon nu.

Erik

Citat från: mordatre skrivet 01 Juni 2011 kl. 18:42
Bilderna är ute på nya Hothbasen.

Känns väldigt klen jämfört med Battle of Endor.

Den här kom som en blixt från klar himmel för mig! Håller med om att den känns sådär men jättekul att det kommer ett nytt Star Wars OT  :) För en som inte har en aning om rykten - är det fler OT-set på gång?

AndersI

Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Ras 74

Citat från: Erik skrivet 05 Juni 2011 kl. 23:15Den här kom som en blixt från klar himmel för mig! Håller med om att den känns sådär men jättekul att det kommer ett nytt Star Wars OT  :) För en som inte har en aning om rykten - är det fler OT-set på gång?

Samma här faktiskt! Jag vet inga fler OT-set som är på gång. Hoppas på ett relativt humant pris på denna.
Det är mycket rätt justa delar och minifigs i modellen, även om modellen som sådan är rätt så ...
Men som ofta så krävs det ju att man ser den i en review, eller rent av live innan man gillar en modell mer
än de första bilderna.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skrytsson

Någon som har hittat den nya legokatalogen? Det borde ju ha kommit en ny. Januari-katalogen inkluderar ju inte ens maj-seten...

mechamike

Flyttade snack om Augustisläpp och priser till egen tråd
http://www.swebrick.se/index.php?topic=2136.0

Mvh Swebrick Moderator Team
?

Skrytsson

Cars-promo-setet 30121 - kommer det att ges bort/säljas i något annat sammanhang än vid Gekås-jippot?

Superkalle

Citat från: Skrytsson skrivet 22 Juni 2011 kl. 16:56
Cars-promo-setet 30121 - kommer det att ges bort/säljas i något annat sammanhang än vid Gekås-jippot?
Den där bilden har jag tagit. Det vet jag eftersom jag satte på svetsglasögonen bak och fram :D

Skrytsson

Jag tog mig friheten att kopiera in bilden från ditt inlägg på eurobricks :P :D

shutter

Citat från: Skrytsson skrivet 10 Juni 2011 kl. 14:05
Någon som har hittat den nya legokatalogen? Det borde ju ha kommit en ny. Januari-katalogen inkluderar ju inte ens maj-seten...
Butiksbiträdet jag frågade hade hört att katalogen var försenad och började prata om augusti!!!
OBS! obekräftade uppgifter.
någon som hört något annat?

tonni219

Citat från: shutter skrivet 22 Juni 2011 kl. 20:50
Citat från: Skrytsson skrivet 10 Juni 2011 kl. 14:05
Butiksbiträdet jag frågade hade hört att katalogen var försenad och började prata om augusti!!!
OBS! obekräftade uppgifter.
någon som hört något annat?

Pratade med personal på Sagoland (Linköping) igår och dom sa att nya katalogen kommer i mitten på Juli - början på augusti.

tonni219

Citat från: Skrytsson skrivet 22 Juni 2011 kl. 16:56

Fick två av dessa för ca: 1 månad sedan då jag köpte två (för 999 kr/st ;D) hos Lekmer i Norrköping