Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

2020 rykten

Startat av dalle, 19 november 2019 kl. 08:33

Föregående ämne - Nästa ämne

janho

Citat från: janhansson skrivet 22 april 2020 kl. 11:04
Citat från: janho skrivet 22 april 2020 kl. 10:52
Snygg rocka!

Och jag tror att mina barn ska fastna för helikoptrarna i "Air Race". Jag själv skulle vilja prova dem! :-)

Det ser väl ut att vara samma teknik som i ? De helikoptrarna flyger inte jättebra tyvärr.

Jag missade denna... Det är synd att det funkar inte så bra men bra att veta, tack!

Kwagge

#31

Kwagge


o0ger

Citat från: Kwagge skrivet 25 april 2020 kl. 21:54
Nytt tema: Monkie kid

https://www.promobricks.de/lego-monkie-kid-erste-bilder-aufgetaucht/99233/
De fick ta bort bilderna. Men filmen är kvar? Hursomhelst så älskar jag detta tema! Så fina set!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Bilder på nya Ninjago-seten är här: https://www.promobricks.de/lego-ninjago-sommer-sets-2020/98610/

Ser helt underbart ut. Så mycket roliga nya bitar och minifigurer.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Kwagge


Kwagge


dalle


ColA

Fan vilka underbara Harry Potter set  :)

Gideon

De nya HP-seten växer för varje våg tycker jag, fina bitar, fina minifigdelar (räknas centaur-kroppar som minifig eller djurdelar btw...?) och faktiskt tilltalande design att ha i hyllan ett tag också innan sortering!

Men varför ska de ha "Target exclusive in the US"?  >:(
(Fast den kanske även kommer finnas online som "hard to find" här i EU får man hoppas...)

Record

Är inte HP förtrollad, men riktigt najsiga set, figurer och byggen är riktigt fina, många bra att ha bitar, främst torsos.
Friskt satsat, hälften vunnet..

Lews

Citat från: Gideon skrivet 28 april 2020 kl. 14:36
De nya HP-seten växer för varje våg tycker jag, fina bitar, fina minifigdelar (räknas centaur-kroppar som minifig eller djurdelar btw...?) och faktiskt tilltalande design att ha i hyllan ett tag också innan sortering!

Men varför ska de ha "Target exclusive in the US"?  >:(
(Fast den kanske även kommer finnas online som "hard to find" här i EU får man hoppas...)

"Available exclusively from Target in the US and many other retailers globally." Så det borde vara lugnt för våran del.

CopMike

Gissar att Svartkrut dansar sig genom resten av veckan ;D!

stej123

Kul med kentaurer!

Hade gärna sett fler figs från andra elevhem än Slytherin/Gryffindor, med respektive elevhems färger. Hoppas det kommer i cmf-serien.

swemixon

Ujujuj, det var fina set. Ha-begär på samtliga men mest för alla fina minifigs. Kentaurerna var riktigt fina och sen är det ju många nya karaktärer som dyker upp här.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.