Vilka set kommer ni köpa våren 2011?

Startat av Hogge, 30 November 2010 kl. 22:47

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Citat från: Hogge skrivet 01 December 2010 kl. 19:30
Svar till "mechamike"

Det blir inga sw för mig heller, jag håller helt med ang cw, trist men det kommer säkert fler feta ot-set för oss gamlingar för det är nog vi som köper de riktigt stora seten.  ;D 

Ja man undrar ju vad som blir nästa års Imperial shuttle UCS? Lär ju vara få ungar som köpt en sån...  Mitt SW inköp 2011 som jag ser fram emot blir den nya  MF i minfig skala..  ;D
?

Fredrik

Citat från: de Gothia link=topic=1334.msg15575#msg15575
nämen!!! :) det finns ju inga bilder på den. antar att den var fotoförbjuden? :) men hur såg den ut? lik mmw i stilen? hur stor? djur?
Kommer inte ihåg så mycket, men tror att det var i mmw still, det var ju ett tag sedan nu så jag kanske blandar ihop den med någon moc jag sett. Men kommer ihåg att jag tyckte den var cool och att det stog på bilderna "May not be shown in public". Hoppas att det kan vara till någon hjälp  :)

Ras 74

Jag har dålig koll på allt som kommer nästa år.
Vet bara att det kommer bli ettt dyrt år... igen!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Erik

Jag har också hört gott om väderkvarnen så den är ett givet köp. Medieval Market Village är mitt absoluta favoritset så ytterligare ett i samma tema kommer inte gå att motstå. Smedjan verkar också intressant, bara den inte är för liten.

På SW-fronten blir det två st Mandalorian Battlepacks och om ryktet om en ny Millenium Falcon stämmer så blir det en sådan också. Om det släpps Battlepacks från episod IV - VI längre fram i år kan det blir hur många som helst av dessa...

Troligtvis blir det även ett litet set från Pirates of the Caribbean - minifiguren Jack Sparrow är ju hur snygg som helst  :)