Julrea 2010 uppdaterad 15/12

Startat av shiftaltcmd, 13 November 2010 kl. 20:54

Föregående ämne - Nästa ämne

morson1

Förra året hade Citygross 20 eller 25% på hela Legosortimentet innan jul, kommer inte ihåg vilket.. Hursomhelst var jag där idag och frågade en expedit om det blir så iår också, vilket tydligen skulle börja imorgon! Vet inte om det gäller alla Citygross, men i Växjö i allafall.

shiftaltcmd

Citat från: Superkalle skrivet 17 November 2010 kl. 17:38
Bra jobbat.

Noterar 7208 Brandstation kostar hälften (:o)på Leklust jämfört med S@H.

Leklust verkar vara de som ger mest rabatt. Trevligt för de som bor i närheten.
Någon som kan tänka sig att verka som ombud?

shiftaltcmd

Citat från: morson1 skrivet 17 November 2010 kl. 17:40
Förra året hade Citygross 20 eller 25% på hela Legosortimentet innan jul, kommer inte ihåg vilket.. Hursomhelst var jag där idag och frågade en expedit om det blir så iår också, vilket tydligen skulle börja imorgon! Vet inte om det gäller alla Citygross, men i Växjö i allafall.

Kan de som bor i närheten av en Citygross kolla om det gäller på fler ställen. Då kan jag ta med det i den stora posten.

Ejdeholm

Citat från: shiftaltcmd skrivet 17 November 2010 kl. 18:17
Citat från: morson1 skrivet 17 November 2010 kl. 17:40

Kan de som bor i närheten av en Citygross kolla om det gäller på fler ställen. Då kan jag ta med det i den stora posten.

Ska gälla alla Citygross,
Men det blir inte rea på LEGO spelen tyvärr.

Fredrik

Även leklust har lite rea. Det mest intressanta tycker jag nog var passagerar tåget för  1099 och familjehuset för 399

Hela annonsen hittas här.

shiftaltcmd

Uppdaterat med Lekextra och lite mer.
Ska försöka fixa Lekplaneten också

devva

Var förbi Leklust i Strömstad i torsdags och plockade upp mitt avlagda King's Castle för 699:- (Tack Ronny om du nu skulle läsa detta :)) och det verkade som att det kommer att kosta 699 även under deras Jul-rea hörde jag. 7208 Brandstation ska kosta 399:- av dom setten jag tog någon notis om.

Sirre

Citat från: shiftaltcmd skrivet 13 November 2010 kl. 20:54
Lekmer* Inte så mycket Julrea och generellt sett högre priser än Hikmet och Stor-Liten, men många olika rabatter. Rabatt.se upp till 10%. Rabattkod.se upp till 15%.

Är det någon som har lyckats använda dessa koder?
När jag skriver in någon av dem så får jag bara "Du har angivit en felaktig rabattkod" oavsett vad eller hur mycket jag handlar för. ???

Carl T

Citat från: Sirre skrivet 22 November 2010 kl. 00:45
Lekmer* Inte så mycket Julrea och generellt sett högre priser än Hikmet och Stor-Liten, men många olika rabatter. Rabatt.se upp till 10%. Rabattkod.se upp till 15%.

När jag skriver in någon av dem så får jag bara "Du har angivit en felaktig rabattkod" oavsett vad eller hur mycket jag handlar för. ???
Jag minns att något liknande hände mig först. Eventuellt är det så att du först måste besöka siten via länk från rabatt.se eller rabattkod.se för att de skall accepteras.
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Sirre

Citat från: Carl T skrivet 22 November 2010 kl. 08:20
Citat från: Sirre skrivet 22 November 2010 kl. 00:45

Jag minns att något liknande hände mig först. Eventuellt är det så att du först måste besöka siten via länk från rabatt.se eller rabattkod.se för att de skall accepteras.

Tack för tipset!

Jag testade lite fram och tillbaka, men det verkar inte ha något att göra med att man måste besöka sidan via någon länk eller så.
Däremot, det som funkade var att jag använde 10%-koden på Rabatt.se istället för den på Rabattkod.se (som var en annan kod och inte funkade). 15%-koden från Rabattkod.se funkar inte heller.

Någon som har lyckats använda 15%-koden?

Carl T

Citat från: Sirre skrivet 22 November 2010 kl. 09:49
Jag testade lite fram och tillbaka, men det verkar inte ha något att göra med att man måste besöka sidan via någon länk eller så.
Däremot, det som funkade var att jag använde 10%-koden på Rabatt.se istället för den på Rabattkod.se (som var en annan kod och inte funkade). 15%-koden från Rabattkod.se funkar inte heller.

Någon som har lyckats använda 15%-koden?

Jag gjorde det när jag köpte saker från dem 13/11 för 1700 kr (minus 15%), men nu lyckas jag heller inte få den att fungera.
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Kwagge

20 % rabatt även på Eko hallen fram till den 26/12..

Samma kjedja som City Gross men jag tycker det har ett större utbud..

Finns dock bara 4 butiker kvar i Sverige...

pacc

Hmm,
kanske får kolla på eko-hallen om adventskalendrar, tror tyvärr inte de har större utbud än citygross.
Var på citygross i malmö och det mest intressanta var den gamla sopbilen 179 -20%  som jag redan har.
Funderar lite på cementbilen, men den finns ju då och då på tradera... Resten var lite större set.

Funderar lite på deras inköp med dessa utgångna set samt saker som kustbevakningsbåten, tankbilen
men vänta er inga fynd bara väldigt slumpartat :)

Vet någon vilket creatorset som kunde bygga någon slags blå segelbåt på baksidan, huvudmodellen fastnade tyvärr inte.

Ekohallen/Citygross beror nog mest på lokal / läge. I lund är det alldeles för litet för annat än mat.
Fjälkinge utanför kristianstad och malmö eko-hallar är väl lite off för mat och antagligen dyrt att bygga om.

andreas E

Hade bud ute i Malmö på Jättekul för att innhandla 8043 Grävmaskin för 1099:-
Den var slut i bägge butikerna. Konstigt va! :o

pacc

Det city-gross i malmö hade som jag inte visste vad det var vad http://brickset.com/detail/?Set=4402-1 Sea Riders Designer set från år 2003. Undrar vilka dammiga lager de varit och rotat i :)