[ALLTID PÅGÅENDE!] Vinjetter - Gissa vilken film/bok/Serie/TV-Spel mm

Startat av AndersI, 01 November 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

shutter

globox85

Eftersom ingenting har hänt på 3 dagar tar jag friheten att posta min första vig.

Den blåa biten ska vara en penna.

Myko

Vilken tråd ska vi posta i? Här kommer i alla fall nästa bidrag.

SAM_0125 by myko82, on Flickr

klaklaklara

Det är väl meningen att man ska vara i del 2 av den här tråden, och då är det myko som nyligen lagt ut en bild?

globox85

Aha, visste inte att det var en ny tråd. Sorry.

globox85

Gissar på att det någon Teenage Mutant Ninja Turtles-film (har inte sett några), med den där gröna geggan som rinner ner.

Myko

Teenage Mutant Ninja Turtles (den första filmen har scenen när de kravlar runt i geggan som vanliga sköldpaddor) är så klart helt rätt.

Jesperallen

shiftaltcmd

globox85

shutter

Jag vet inte riktigt vilken film? detta skall föreställa men tänker på Bundoc Saints, kanske tvåan.

Ingår väl också att jag hänvisar till tävlingsreglerna, globox85, som finns länkade överst i tråden. Säger i korthet att man skall hålla sig inom 8x8 studs på sina bidrag ;) 

globox85

Citat från: shutter skrivet 15 Januari 2012 kl. 20:40
Jag vet inte riktigt vilken film? detta skall föreställa men tänker på Bundoc Saints, kanske tvåan.

Ingår väl också att jag hänvisar till tävlingsreglerna, globox85, som finns länkade överst i tråden. Säger i korthet att man skall hålla sig inom 8x8 studs på sina bidrag ;)
shiftaltcmd har redan svarat rätt på frågan. Trodde att 8x8 bara var en riktlinje. Ska tänka på det till nästa gång.