Glumsfield - En Legostad nära mig!

Startat av Glumsfield, 06 Oktober 2017 kl. 22:25

Föregående ämne - Nästa ämne

ingels

Jäsiken vad tjusigt. Bra jobbat och fint byggt

Är inne på att göra någonting liknande bara plånboken blir lika positivt inställd som jag själv (frugan är positivt inställd till Lego och mina idéer hon med) Bygger med Legot man sparat som barn än så länge och det trillar väl in lite nya sets iaf, siktar dock på att köpa lite basplatta så man har en bra grund att stå på. Ska bokmärka bloggen och försöka hänga med från första början
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

Glumsfield

Citat från: ingels skrivet 08 Februari 2018 kl. 16:05
Jäsiken vad tjusigt. Bra jobbat och fint byggt

Är inne på att göra någonting liknande bara plånboken blir lika positivt inställd som jag själv (frugan är positivt inställd till Lego och mina idéer hon med) Bygger med Legot man sparat som barn än så länge och det trillar väl in lite nya sets iaf, siktar dock på att köpa lite basplatta så man har en bra grund att stå på. Ska bokmärk bloggen och försöka hänga med från första början

Tusen tack! Uppskattat!

Jo, pengar och tid lyser med sin frånvaro, men man får sätta siktet lite längre fram i tiden hela tiden.

Jag har, peppar, peppar, haft jäkla flyt med priserna på de byggsatse jag investerat i hittills, inte en enda till ordinarie pris. Man får ha tur och tålamod, sedan hjäloer det onekligen att bo nära Ullared vad City-byggsatserna och vägplattorna  beträffar. =)

Lycka till och hojta till när du har lite bilder och dylikt.

ColA

Snyggt 😄

Tänk om man hade den ytan...

Glumsfield

Citat från: ColA_30 skrivet 08 Februari 2018 kl. 17:50
Snyggt 😄

Tänk om man hade den ytan...

Tack!

Köp dig en källare, vet jag. 😉

samjas78

Du inspirerar mig väldigt mycket, vi har haft funderingar på att bygga upp alla våra set, i nån stadsform...
En liten kommentar till din senaste film, vi har Ghostbusters Firestation köpt på Lego store London.

Glumsfield

Citat från: samjas78 skrivet 15 Februari 2018 kl. 06:34
Du inspirerar mig väldigt mycket, vi har haft funderingar på att bygga upp alla våra set, i nån stadsform...
En liten kommentar till din senaste film, vi har Ghostbusters Firestation köpt på Lego store London.

Gud vad roligt! Tack! Ser fram emot att se lite bilder sedan. =)

Grymt! Ghostbusters HQ är en favorit! Får se när man har råd att införskaffa detta praktbygge.

Glumsfield

Glumsfield

Glumsfield

Glumsfield

Glumsfield

Var ett tag sedan jag postade här på Swebricks forum. Tänkte att det kunde vara kul att se om man kan generera någon form av feedback så här en blåsig septemberlördag.

Glumsfield

Har expanderat min stad med en mataffär:

Joacim

Följer dig på tuben inspirerande att se din stad växa!

Glumsfield

Citat från: Joacim skrivet 29 September 2019 kl. 20:52
Följer dig på tuben inspirerande att se din stad växa!
Underbart att höra! Hur går det med dina stadsplaner?