Lego Train 9V Extreme - klart!

Startat av DaRePo, 06 Juni 2017 kl. 16:20

Föregående ämne - Nästa ämne

kalle

magiskt.

tack för att du visar upp det. ditt bygge rättfärdigar nya vidder😊

ingels

Rätar in mig i ledet som kommer med fina beröm. Fina videosar och snacka om ett rejält och praktfullt bygge, det är ju nåt som man måste ta del av genom video alternativt i verkligheten för att inse hur praktiskt, snyggt och rejält genomarbetat allt är.

Riktigt snyggt och det bevisar att om man ger sig f*n på nåt och inte ger sig så är allt möjligt
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

Nextuz

Alltså. Lite mållös...

Jag minns första gången jag träffade dig, i Uppsala.
Du ville så gärna trycka min hand och möta mig.

Nu känner jag att jag vill trycka din hand, det du åstadkommit är helt otroligt. Jag saknar ord.

Eller nej, de orden jag vill få fram är: -När kan jag boka in ett besök? :D

Och vilken drönare används när ni filmar? :)

DaRePo

Kul att höra igen från dig, Nextuz.

Utrustningen som användes vid inspelningen (inte min utrustning!):  1 st. Canon 7D Mark II, 2 st. GoPro Hero 4 samt 1 st. Mavic DJI Pro.

Du är så varmt välkommen för ett besök i Knivsta! Skicka ett meddelande så kan vi komma överens om datum och tid.

Valthornet

Hur kan jag ha missat denna tråden?
Helt fantastiskt!! Otroligt imponerande!! Och jag trodde, att jag har början till en stor anläggning. Vet inte vad man ska säga, förutom att man helst vill se det med egna ögonen (och gärna filma). Vilka fina MOC lok och vagnar!

Nextuz

Citat från: Valthornet skrivet 20 Juni 2020 kl. 12:05
Hur kan jag ha missat denna tråden?
Helt fantastiskt!! Otroligt imponerande!! Och jag trodde, att jag har början till en stor anläggning. Vet inte vad man ska säga, förutom att man helst vill se det med egna ögonen (och gärna filma). Vilka fina MOC lok och vagnar!

Det kvittar vad man gör :P Det finns alltid någon värre :D

Men med svenska mått mätta så har Daniel skapat nått galet :D

ingels

Ska man göra något så ska man göra det rejält.

Du har gjort det rejält med råge
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr