Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Kalle Ankas bil

Startat av jalex, 09 Maj 2016 kl. 10:10

Föregående ämne - Nästa ämne

Sollan

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Jonsson

o0ger

Citat från: Jonsson skrivet 22 Maj 2016 kl. 14:19
Tre från Swebrick på samma sida.. =)
Mäktigt! När hände det senast? :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Nextuz

Magnusengstrom

Magnus den store

Den hade suttit ganska bra tillsammans med en tidning, men det är kanske för många bitar.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

jalex

Citat från: Magnusengstrom skrivet 25 Maj 2016 kl. 01:06
Nu är du kändis på facebook på kalle ankas sida.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153833667739735&id=114515329734&ref=bookmarks

Kul! Jag kontaktade dem igår faktiskt och frågade om de var intresserade.

Citat från: Magnus den store skrivet 25 Maj 2016 kl. 01:21
Den hade suttit ganska bra tillsammans med en tidning, men det är kanske för många bitar.

Ja alldeles för många bitar för att vara med i Kalle... Men en minivariant av bilen skulle ju funkat bra.
Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Magnus den store

Första milstolpen avklarad. Grattis!
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

jalex

Citat från: Magnus den store skrivet 27 Augusti 2016 kl. 20:35
Första milstolpen avklarad. Grattis!

Tackar!  :D Första gången något av mina projekt får "extra tid"!

jemakrol

Snyggt! Kul med ett bidrag till Ideas som är lite mindre. Icke desto mindre otroligt väldesignat!

Röst 1003 här! :)
flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

pareriksson

Citat från: jalex skrivet 09 Maj 2016 kl. 21:38
Citat från: lingonfil skrivet 09 Maj 2016 kl. 17:03
Supportat!

Jag är lite putt på att dina byggen får så lite uppmärksamhet på IDEAS. Har du ställt ut något IRL någon gång och äskat röster på det sättet? Vi har ju en kommande utställnning den 28:e i Kista. Där kommer Muede ställa ut bingen, och jag har försökt ragga dit lite ankister så detta skulle passa ganska bra där!

Det kanske går att hitta något litet hörn att ställa ut på och fixa ngn lite skylt med en länk till IDEAS?

Gott! Ja det är jag med!  ;) Nej har aldrig ställt ut något IRL. Jag tror inte jag kommer få tid att vara med på den utställningen... Hade varit skoj dock! Och det kan jag tänka mig kan locka en del ank-fans med bingen där.

Varför inte göra en liten utställning på hemmaplan? Kanske på stadsbiblioteket? Med lite PR-arbete borde man kunna få dit både lokal press och tv. Vi är flera i Väst som kan bidra med byggen för att fylla ut.

jalex

Citat från: pareriksson skrivet 30 Augusti 2016 kl. 11:29
Citat från: jalex skrivet 09 Maj 2016 kl. 21:38
Citat från: lingonfil skrivet 09 Maj 2016 kl. 17:03
Supportat!

Jag är lite putt på att dina byggen får så lite uppmärksamhet på IDEAS. Har du ställt ut något IRL någon gång och äskat röster på det sättet? Vi har ju en kommande utställnning den 28:e i Kista. Där kommer Muede ställa ut bingen, och jag har försökt ragga dit lite ankister så detta skulle passa ganska bra där!

Det kanske går att hitta något litet hörn att ställa ut på och fixa ngn lite skylt med en länk till IDEAS?

Gott! Ja det är jag med!  ;) Nej har aldrig ställt ut något IRL. Jag tror inte jag kommer få tid att vara med på den utställningen... Hade varit skoj dock! Och det kan jag tänka mig kan locka en del ank-fans med bingen där.

Varför inte göra en liten utställning på hemmaplan? Kanske på stadsbiblioteket? Med lite PR-arbete borde man kunna få dit både lokal press och tv. Vi är flera i Väst som kan bidra med byggen för att fylla ut.

Javisst det vore kul! Dessvärre har jag själv rivit nästan alla mina byggen och bara Kalles bil blir lite lite, men kanske kan bli i framtiden.

Undrar om det går att göra så att man kan bara hålla upp mobilen mot Ideas-adressen och den läser av den och tar en direkt till supportsidan? För jag tänker mig att om det bara står adressen till projektet på ett papper eller kort bredvid så är det nog få som orkar knappa in den adressen för hand.