Klossfestivalen ÖREBRO 7-10 juli 2016

Startat av klossbutiken.se, 19 April 2016 kl. 00:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Eigenbrötler

Ja grattis alla, och tack för en suverän festival!
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

stej123

Emma

Stort grattis! Och tack alla för att klossfesrivslen blev så bra!
Region Mitten

Svartkrut

Åh. Blir alldeles överväldigad. Vad kul!  Klossfestivalen 2.0 var redan fantastisk och nu med extra vinster så vill jag bara säga att...everything is Awesome!  ;D Stort tack alla för en fantastisk festival och grattis till alla vinnare! 

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Svartkrut skrivet 22 Juli 2016 kl. 17:21
Åh. Blir alldeles överväldigad. Vad kul!  Klossfestivalen 2.0 var redan fantastisk och nu med extra vinster så vill jag bara säga att...everything is Awesome!  ;D Stort tack alla för en fantastisk festival och grattis till alla vinnare!
Grattis alla!

Det verkar ha varit en bättre upplag än den första. Nästa år ska jag försöka se till att inte vara bortrest.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Illuwatar

Stort tack till utmärkelserna! Klossfestivalen 2016 var verkligen lyckad och detta är riktigt trevligt extra... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Joacim

Emma

Datum för 2017. Jag hittade inget genom att googla. Ska jag kontakta Fredrik och fråga, eller ska vi inom Swebrick ha en gemensam kanal utåt, som vi pratade om tidigare.
Region Mitten

Gideon

Citat från: Emma skrivet 08 Augusti 2016 kl. 10:12
Datum för 2017. Jag hittade inget genom att googla. Ska jag kontakta Fredrik och fråga, eller ska vi inom Swebrick ha en gemensam kanal utåt, som vi pratade om tidigare.
Tidpunkten för 2017 års upplaga är inte utannonserat vad jag känner till, men det är tydligt att den enskilt mest efterfrågade förbättringen till nästa år är att vi får reda på datumen i god tid ;)

En kvalificerad gissning (baserat på de två första åren) är att det skulle kunna bli 6-9 juli eller möjligtvis 13-16 juli 2017. Men det är som sagt bara min egen gissning så planera inte semestern efter den :P
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Zilmrud

Citat från: Gideon skrivet 08 Augusti 2016 kl. 10:22
Citat från: Emma skrivet 08 Augusti 2016 kl. 10:12
Tidpunkten för 2017 års upplaga är inte utannonserat vad jag känner till, men det är tydligt att den enskilt mest efterfrågade förbättringen till nästa år är att vi får reda på datumen i god tid ;)

En kvalificerad gissning (baserat på de två första åren) är att det skulle kunna bli 6-9 juli eller möjligtvis 13-16 juli 2017. Men det är som sagt bara min egen gissning så planera inte semestern efter den :P

Jag frågade Fredrik på plats och han sa att det är en bra tid på året att ha eventet. Så det bör bli som du säger Gideon

//Z
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Ozp

Är det någon som har fått något pris ännu? eller hört någonting?

Memmla

klossbutiken.se

Hej igen.

Hoppas ni haft en underbar sommar. Jag fick faktiskt lite semester i år. Tjohooo! Det var skönt. Dock nu när man är tillbaka så är andra borta, så då
blir det desto mer att göra...

Jag väntar fortfarande på några vinnare som inte hört av sig än på mail med sina uppgifter...

Men till er andra så går det imorgon onsdag iväg paket till er alla <3

Jag ville ju inte göra någon besviken genom att skicka er paketen före utsatt tid utan bättre att hålla sig till traditionerna och skicka efter utsatt tid ;) :D

Ha det bäst tills vi hörs igen!

/Fredrik
www.klossbutiken.se är störst på Lego i Sverige! Välkomna in!

Peter S

Fick en uthämtningsavi per SMS, så helgen är räddad!

Svartkrut

Citat från: Peter S skrivet 02 September 2016 kl. 12:20
Fick en uthämtningsavi per SMS, så helgen är räddad!
Samma här. Lagom exalterad... Ska bara jobba ett par timmar till först.  :P