Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Fredrik

Citat från: kalle skrivet 01 mars 2011 kl. 08:33
40% på allt atlantis på buddy i trysil. kanske nån som har vägen förbi nångång.

Var i Trysil i lördags, synd att jag inte visste det  :-\

dalle

Lekia i Uppsala har Minifigs serie 2 för 15 kronor. Det fanns rätt många kvar orkade inte kolla upp vilka som döljdes i påsarna.

Stigge72

Citat från: dalle skrivet 13 mars 2011 kl. 15:16
Lekia i Uppsala har Minifigs serie 2 för 15 kronor. Det fanns rätt många kvar orkade inte kolla upp vilka som döljdes i påsarna.

Om någon har vägarna förbi, så är jag intresserad av en DJ och en surfare, och kanske en skidåkare...

Sisilisko

Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka.

// S

Skrytsson

Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 13:23
Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka.

// S

Vad har de (kvar)?

Sisilisko

Citat från: Skrytsson skrivet 24 mars 2011 kl. 14:05
Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 13:23
Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka.

// S

Vad har de (kvar)?

Är du ute efter något speciellt?
Ring butiken och fråga. Troligen drar inte köphysterin igång förrän efter kontorstid. Jag menar, de har nog tid att svara på frågor. Jag är inte medlem i club BR så jag har inget att hämta där...

//S

Skrytsson

Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 14:55
Citat från: Skrytsson skrivet 24 mars 2011 kl. 14:05
Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 13:23
Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka.

// S

Vad har de (kvar)?

Är du ute efter något speciellt?
Ring butiken och fråga. Troligen drar inte köphysterin igång förrän efter kontorstid. Jag menar, de har nog tid att svara på frågor. Jag är inte medlem i club BR så jag har inget att hämta där...

//S

De har rätt så mycket kvar: Cretaor-hus, HP-lego, SW med mera. Verkar som att man kan bli medlem i klubben på plats.

Sirre

Typiskt att man ska åka bort just idag! >:(

Kwagge

Citat från: Sisilisko skrivet 24 mars 2011 kl. 13:23
Enligt en vän på FB har BR i Nacka Forum utanför Stockholm 50% på allt lego idag, endast idag, det är ett öppningserbjudande och gäller bara dem som är med i Club BR. Hoppas detta kan glädja någon i Nacka.

// S

Jag tror att ALLA  BR har detta erbjudandet! BR i Trelleborg hade det! Mycket av ALLT. Även 8404 Public Transport Station för 1099 minus 50%...

Blev bara lite Nalle Puh Duplo till minsting o City Polis båten till stora grabben. Perfekt nu när de fyller år i April. Inget till pappa :(   Tur man fick hem en BL order i måndags..

cesaer

ringde BR i Varberg, de sade "bara trelleborg de öppnar idag"

on kanske glömde nacka och de andra som öppnar idag med?!

Kwagge

Citat från: cesaer skrivet 24 mars 2011 kl. 16:49
ringde BR i Varberg, de sade "bara trelleborg de öppnar idag"

on kanske glömde nacka och de andra som öppnar idag med?!


Hmm Minst 3-4 år sedan de öppnade...  ???

Tufs


Kepsen

Serie 4 3 för 60 på BR i Skärholmen

Erik

Alla minifigurer ur serie 1, 2 och 3 kostar 10 kr st på Barnens hus i Karlstad. Det finns gôrmôe kvar som vi säger i Värmland.

Skrytsson

Citat från: Erik skrivet 30 mars 2011 kl. 19:24
Alla minifigurer ur serie 1, 2 och 3 kostar 10 kr st på Barnens hus i Karlstad. Det finns gôrmôe kvar som vi säger i Värmland.

:o :o Bara en lokal rea antar jag?  >:( För det priset köper du väl upp allt de har? Eller åtminstone alla Zombies, Spartaner och Alver?  ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.