Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Halo 4 Warthog

Startat av SWE, 29 Oktober 2013 kl. 17:51

Föregående ämne - Nästa ämne

SWE

När jag fick reda på att min vän -DoNe- hade byggt en warthog från Halo-spelen (som jag är stort fan av) så kunde jag inte motstå från att bygga en egen från Halo 4. Det ända jag inte blev nöjd med är att fjädringen tog så mycket platts så gubbarna kan inte ha bena på sig när de ska sitta i den. (Eller de kan men det ser inte snyggt ut)

Hoppas ni gillar den ;)

-DoNe-

Som jag redan har sagt, riktigt snyggt bygge!

swestar

Gillar att du byggt till lite terräng runt bilen  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram