AFOL vs AFOL 2013: Svenska byggnader

Startat av Skafte, 08 Juli 2013 kl. 21:13

Föregående ämne - Nästa ämne

lindyhep

 :-* tillbaka hörru.

Jo, det troliga är väl att man kan lista ut det men man skulle också kunna tänka sig att man körde en kvart med 3 stycken om man hade 9 deltagare. Så jag tänkte att det var bäst att kolla.

Skulle också kunna vara så att det fanns ett visst mått av -> läste inte så noga och ställde en fråga jag varit nyfiken på ett tag..... ::)

Skafte

Förvisso! Men nu är det åtta bidrag, och alla skall rösta! Första kvarten är här:

http://www.swebrick.se/index.php?topic=5670.0

Fem dagar har ni på er!

Skafte

#17
Ja, som ni säkert märkt har vi en vinnare i första kvartsfinalen!

Den andra har pågått i ett par dagar, och den tredje kommer snart upp!

EDIT: Nu så! In och rösta!