Vinnare av "Göra bättre" tävlingen utsedda!

Startat av Tommy_la, 16 Januari 2012 kl. 16:40

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Citat från: dalle skrivet 16 Januari 2012 kl. 19:10
Hurra jag vann! :D
Tack alla som röstade och tack teabox för en kreativ tävling.
Jag vann ett pris. Är det nån SW-kunnig person som kan säga mig vad det är för skilnad mer än färgenpå de olika figsen.


Stort Grattis till er båda.. och på din fråga Dalle så kan jag säga att den röda var en spion droid för rebellerna baserad på Hoth, den vita var en taktisk expert med ranken löjtnant (även han rebellerna) medans den svarta återfanns hos det onda Imperiet som vanlig protokolldroid (med dock lägre intilligens om jag förstått det hela rätt!  ;)
?

micke

Gratulerar till segrarna men också till dem andra bidragsgivarna för väl utfört uppdrag. Intressant att se era kreaktioner
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Silence101

GRATTIS alla vinnare.
Innovativa och snygga byggen från ALLA deltagare.
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Svartkrut

Grattis Dalle och RedGiant! Jag gillade era kreativa bidrag. Alla bidrag var väldigt inspirerande och kul att ta del av och jättekul att även jag fick ett  litet pris även om det var slumpen som avgjorde det. Tack för en jätterolig tävling! Jag hade verkligen sjukt kul när jag satt och byggde. Gärna fler roliga tävlingar. :D

Tie Fighter


shutter

Ja grattis till oss alla för entusiastiskt deltagande.

På det här viset fick jag ihop en extra MOC till utställningen i Malmö v 8.

;)

Jesperallen

Citat från: de Gothia skrivet 16 Januari 2012 kl. 19:22
Citat från: Jesperallen skrivet 16 Januari 2012 kl. 19:07
Grattis till vinnarna!
Kul att se så bra variation och välbyggda bidrag!
Hoppas på fler sådana här välordnade tävlingar framöver så att man kan få ändan ur vagnen och prestera lite själv.

haha! säger killen som bygger en borg i skala 1:1 :D

;D
Tänkte kanske mer på att vara med i nåt gemensamt för att det är trevligt  :)

shiftaltcmd