Omröstning: Göra bättre

Startat av Teabox, 06 Januari 2012 kl. 15:15

Föregående ämne - Nästa ämne

Vem tyckte du byggde den bästa kopian?

dalle
29 (38.7%)
marcus
3 (4%)
RedGiant
27 (36%)
shutter
6 (8%)
Svartkrut
3 (4%)
Wineyard
7 (9.3%)

Antal personer som röstat: 75

Omröstningen har avslutats: 16 Januari 2012 kl. 15:15

Silence101

Inte helt lätt. Snygga byggen allihop. Men min röst är lagd.
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

freddan

Min röst är lagd även om det inte var helt lätt att bestämma sig för bara ett bygge :)
Det är aldrig försent att ge upp.


Barbaroux


Wineyard


Teabox

Ni får gärna fortsätta gratta vinnarna i denna tråden :)