Diskvalificerat bidrag för Kvartalstävling 2017-2: RÖD

Startat av Odidoma, 26 Juni 2017 kl. 00:53

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Insåg när jag hade byggt klart att maxstorleken var 16x16 utan överhäng så jag postar här istället.











Anders67


AndersI

Snyggt! Min första association var Pompeii - allt täckt av aska. Inte fullt så romantiskt...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Stigge72

Snyggt. Du får skriva att det inspirerat av tävlingen. ;)

swestar

Håller med AndersI gällande associationen. Bra klossat!  :D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Odidoma

Tack, jag gillar det också, tänkte ett tag på att snubben skulle haft en röd ros eller liknande i handen. Svårt att göra om det så det ryms på 16x16 men inte omöjligt.

byStfn


drdoddo

Helt underbar. Är lite sugen på att sno lite från denna till något liknande bygge framöver så definitivt ett vackert och inspirerande bygge!