Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Atlantis

Startat av Pekblom, 15 September 2010 kl. 19:38

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

I dag fick jag syn på Atlantis 8080 Undersea Explorer när jag besökte barnenhus i Upplands Väsby jag hade inte sett den i katalogen eller någon annanstans heller men den såg riktigt kul ut. Sonen kommer att älska den när han får syn på den dock var den lite för dyr (479kr) så vi får hålla utkik efter ett vettigare pris på den.

Ferdik

Den är grym! Coolt att den kan transformera sig. Vilket påminner mig om mitt drömtema Lego-Transformers.

mechamike

Ahh.. Nu började jag sakna EXO-Force igen  ;D  Kul set men priset är lite för högt.. får hålla utkik på Bricklink och i reahögarna så småningom.
?

Teabox

Ser cool ut. Skulle vilja vet hur mycket de olika lederna flexar. Dvs vilka poser man kan ställa den i  ;D

Hittade en review på Eurobrick men jag tycker den var lite fattig i bilder.