Ukraina, Jämtland, tänk om

Startat av Spejjarn, 02 Maj 2014 kl. 14:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Spejjarn

Blev lite inspirerad av Ukrainakrisen och skapade denna


Jämtarna strider 51 % på skämt och 49 % på allvar för att bli självständiga från "Storsvensken". Tänk om det vore 100 % på allvar... 

swestar

Lite för små bilder, kanske göra dom lite större så detaljer kan beskådas.  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram