Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Kranbil

Startat av pehter aka ibbe, 05 Maj 2014 kl. 21:53

Föregående ämne - Nästa ämne

pehter aka ibbe

Det har kommit en ny maskin till Omlastningsstationen

-Vi har fått en lastare, ska visst vara någon konverterad sak.

Space station by pehter aka ibbe, on Flickr
-Tycker att jag känner igen den.
-Det är ett gammalt Polisfordon.
-Ja, det stämmer. Lite andra färger bara.
-Åkte inte du fast för smuggling innan du kom hit?
-Hmpf.


Space station by pehter aka ibbe, on Flickr
-Dom har bytt ut delar av midjan men glömt måla om den.
-Kommer säkert från samma ställe som kranen.
-Sluta snacka skit, prova att lasta av lite för att se om det är något att ha.


Space station by pehter aka ibbe, on Flickr
-Lite glapp i bussningarna men inte värre än att det går att använda.
-Fint, gå igenom den och kolla om det är något som behöver åtgärdas.


Space station by pehter aka ibbe, on Flickr


Space station by pehter aka ibbe, on Flickr
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr