[MOC] ED-209 i ny skepnad - Mitt Bidrag till tävling på BrickNerd.com

Startat av Larry Lars, 21 September 2013 kl. 23:53

Föregående ämne - Nästa ämne

jalex

Mina MOCs på Flickr, Instagram, Twitter

Larry Lars

Roboten är det tävlingsbidrag jag lagt mest tid på, men eftersom man kan delta med flera byggen har jag gjort ett par snabba bidrag. Dessa får inga egna trådar, och är inte mycket mer än en idé parat med den enkla röda klossfiguren utan speciellt mycket bygge.


Angry Nerdly


Nerdly Adopter

Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

Roger Brickjet

Alla är roliga och snygga fast ED209 är ju så klart bäst! Riktigt detaljerad. Skulle vara kul med ett diorama där stackaren försöker gå i trappor :)
Surt med tävligen, klassiskt fall av "flest-följare-vinner" men desto roligare att det var BrickNerds egen favorit.