En riktigt god jul önskar jag och min tomte...

Startat av scholm, 23 December 2011 kl. 15:23

Föregående ämne - Nästa ämne

Linus Damberg

Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

Myko


Silence101

God Jul till er alla. Hoppas det skramlar i era paket.
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

jvettefors


studbringer

Härliga kreationer ni postar, en riktigt GOD KLOSS JUL önskar jag eder alla... fin Tomte det där scholm !!! Är oxå svag för klassiska brickbuilds ;)

Hoppas ni alla får minst en skrammel julkapp i år, stor eller liten :D det är bara så magiskt... jag vet ju en del som får stora set men :-[ vill ju att ni alla ska få något så det ska bli kul å höra vad ni andra fick sen ;)

Så från mig till eder ALLA, en riktigt GOD JUL !!!!

Skrytsson

God jul önskas från ett fem grader varmt snöfritt Stockholm  :P

AndersI

#21
En God Jul från mig också, med en gammal bild (1998, tror jag) eftersom det inte har blivit av att göra någon ny. Jodå, Nextuz, den finns med blink också - bara att förstora...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Nextuz

Citat från: AndersI skrivet 24 December 2011 kl. 15:14
En God Jul från mig också, med en gammal bild (1998, tror jag) eftersom det inte har blivit av att göra någon ny.

Hade du inte den med tända ljus i oxå förut =)

Wineyard


mordatre


Inget skrammel i mina paket  :'( . Barnen fick allt lite Lego så jag får leka med deras lite.

Snygga Legotomtar förresten!

God Jul på er!
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

dalle

God Jul alla Swebrickare! Hoppas ni har haft en trevlig julafton med mycket att pyssla med efter paketöppnandet.

Tommy_la

Min bricklinkbutik "Tommy's Store":
http://www.bricklink.com/store.asp?p=tommy_la