Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Då måste jag dit imorgon bitti, det är ju bara ett stenkast bort, tack för tipset!

Roger Brickjet

Ny deal på http://www.letsdeal.se/ idag, presentkort på 500 kr på lekmer.se, för 239 kr.

dalle

Bara den inte är som den rabattcheck jag fick som reklam på posten från Lekmer. Den gällde ej Lego och tvspel.

mordatre

Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Brickchaser

Citat från: Roger Brickjet skrivet 31 juli 2013 kl. 07:15
Ny deal på http://www.letsdeal.se/ idag, presentkort på 500 kr på lekmer.se, för 239 kr.
Tackar för tipset. Blev 1st Barrel Escape till ett riktigt bra pris.

KalleMannen83

Hur funkar det med fri frakt? Såg att man får fri frakt om man handlar för över 1000 kr, men då kanske det inte gäller om man använder en rabattkod (då blir ju summan att betala under 1000 kr)?

Majkel

Tack för tipset!
För fri frakt ska totalsumman bli över 1000:-.
Jag köpte äntligen som jag sneglat på ett tag, mest för hotroden som liknar en ford -32. Blev även och en ickelego leksak.

J. Israelsson

Tackar, blev också en Barrel Escape som jag saknat i min samling...

/ji
LEGO Ideas: My Neighbour Totoro

Peewit

Citat från: J. Israelsson skrivet 31 juli 2013 kl. 20:30
Tackar, blev också en Barrel Escape som jag saknat i min samling...

/ji

Och tack för det tipset! En till sådan har stått på min inköpsista men den är ju BR/toys'r'us exklusiv så jag trodde inte det var nån ide att kolla efter den på lekmer. Nån som har en aning om hur det kan komma sig att de säljer det här sättet? Har BR koncernen köpt lekmer eller nått eller?

mssm

Citat från: Peewit skrivet 01 augusti 2013 kl. 10:58
Citat från: J. Israelsson skrivet 31 juli 2013 kl. 20:30
Tackar, blev också en Barrel Escape som jag saknat i min samling...

/ji

Och tack för det tipset! En till sådan har stått på min inköpsista men den är ju BR/toys'r'us exklusiv så jag trodde inte det var nån ide att kolla efter den på lekmer. Nån som har en aning om hur det kan komma sig att de säljer det här sättet? Har BR koncernen köpt lekmer eller nått eller?

Lekmer.se är en del av CDON Group numer, men var tidigare fristående. De har långt mer än vad BR har att erbjuda. Och var de får tag i dessa lådor är ett mysterium.

mordatre

BR verkar ha rea nu. Någon som varit och kollat i någon butik?
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

shiftaltcmd

Citat från: mordatre skrivet 02 augusti 2013 kl. 12:18
BR verkar ha rea nu. Någon som varit och kollat i någon butik?

Ingen jätterea, sisådär 20-30% nedsatt.
I Gävle utgående Star Wars, en del duplo, city, Pirates of the caribbean. Chima racers för 100 kr st.

Bäst var toysrus rea på republik frigate 7964 för 650 kr

boba johan

Hamleys i Köpenhamn har planetseten i serie 1 för 50 dkk samt VW campern för 799 (vet inte om det är nåt bra pris)

Kvarnbacka

Citat från: mordatre skrivet 02 augusti 2013 kl. 12:18
BR verkar ha rea nu. Någon som varit och kollat i någon butik?

25 % på några set på BR i Borlänge.
Libero kör en kampanj med koder i blöjpaketen som man registrerar på deras hemsida. Om man har tur kan man vinna 20 % rabatt på ett köp på BR (gäller både på internet och i deras fysiska butiker). Har man otur får man 10 % rabatt som tröst, eller - i värsta fall - en iPad.

Skafte

Leklust i Visby kör halva priset på en massa Lego-spel. Champion, Banana Balance, Shave a Sheep, Sunblock, Kokoriko, Minitaurus, Fortaan är de jag minns på rak arm.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.