Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

darthmortar

Citat från: Peter S skrivet 12 december 2016 kl. 21:46
Citat från: Kwagge skrivet 12 december 2016 kl. 19:35
Citat från: Risgrynsgrot skrivet 12 december 2016 kl. 19:32
Rusta skulle inte ha något Lego den här julen - dom är missnöjda med föregående år då ett fåtal personer köpt på sig större delen av det legot dom fick in

haha
Och ändå väntade jag till de sänkte priset efter jul innan jag köpte spacesetet och ninjagodrakarna. Vad är de missnöjda med?

Om 1 kund köper 10 set innebär det 9 missnöjda kunder =)
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Pekblom

Dom gråter säkert hela vägen til banken ....;-)

pb2000

www.babyworld.se har star wars och friends kalendrar för 99kr/st.

Snyltgäst

Citat från: pb2000 skrivet 14 december 2016 kl. 18:18
www.babyworld.se har star wars och friends kalendrar för 99kr/st.

Hinner ju aldrig till dessa erbjudanden innan de är slut, men nästa år ska jag vara beredd och kolla butikernas kalenderreor tidigare

UCSELEFANT

BR HAR 30% på ex star wars lego denna helg.

BeardedNerd

Jag skulle gärna hoppa på både en Phantom och Y-Wing, men lämpligt nog så har dessa inte hunnit in i lager än.

mortil

Insåg just idag att de blev en rätt go shopping runda på Lekia idag.  fyllde mitt stämpelkort och får då 150 kr rabatt på nästa köp,  så gick ut och sen in igen och köpte lego technic volvo 160 grävmaskinen.  från redan billiga 799 kr till 649 kr

happy days.  och priset 799 har dom haft länge nu .  men de började bli urplockat inför jul
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

jackdempsey187

Citat från: mortil skrivet 16 december 2016 kl. 19:26
Insåg just idag att de blev en rätt go shopping runda på Lekia idag.  fyllde mitt stämpelkort och får då 150 kr rabatt på nästa köp,  så gick ut och sen in igen och köpte lego technic volvo 160 grävmaskinen.  från redan billiga 799 kr till 649 kr

happy days.  och priset 799 har dom haft länge nu .  men de började bli urplockat inför jul

Vad är det för stämpelkort man får på Lekia?  Jag vet att på BR får man ett klistermärke värt 1kr för varje 25kr spenderat, men hur fungerar det på Lekia?  Jag har registrerat mig i deras "kundklubb" men aldrig fått ett stämpelkort...

mossarp

På Lekia/Babyproffsen i Jönköping har de i alla fall ett slags stämpelkort.
I alla fall hade de det för nåt år sedan.

Magnusengstrom

Inte alla Lekia som har stämpelkort.

Anders67

Citat från: mossarp skrivet 16 december 2016 kl. 23:36
På Lekia/Babyproffsen i Jönköping har de i alla fall ett slags stämpelkort.
I alla fall hade de det för nåt år sedan.
de har det fortfarande, för varje 250kr så får man en stämpel, 10stämplar ger 150kr rabatt.

mortil

Citat från: Anders67 skrivet 17 december 2016 kl. 10:26
Citat från: mossarp skrivet 16 december 2016 kl. 23:36
På Lekia/Babyproffsen i Jönköping har de i alla fall ett slags stämpelkort.
I alla fall hade de det för nåt år sedan.
de har det fortfarande, för varje 250kr så får man en stämpel, 10stämplar ger 150kr rabatt.

Mycket bra tycker jag då dom dels har prisgaranti och är bland dom billigaste från början
Lego är avkoppling.

Technic är livet.

dalle

För er som tänkt göra storhandlingen på Stora Coop får köpa fem lego set för halva priset.

dacchus

Citat från: dalle skrivet 21 december 2016 kl. 09:04
För er som tänkt göra storhandlingen på Stora Coop får köpa fem lego set för halva priset.

Menar du man måste köpa för ett visst belopp för att sen få 50% på lego set?

Vet du om alla Coop forum? Vad har de för utbud av set?

Dark_Link


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.