Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Dark_Link

Citat från: Eigenbrötler skrivet 08 september 2014 kl. 17:13
jag verkar inte få några mumier.. hur funkar det erbjudandet?

Citat från: KlossbutikenI kassadelen skriver ni "Farao" i rutan för övrig information i kassadelen så skickar vi med den på köpet. Gäller t.o.m. tisdag 9/9 kl.09.59.

Svegon

Sprang förbi LEGOt på ICA Maxi i Eurostop på lunchen. Dom verkade ha en hundring rabatt på massa set ur movie serien.
Hade lite väl bråttom för att skriva upp alt. memorera vilka set tyvärr. Ordinariepriserna låg kring 349 - 449kr tyckte jag mig nog se.

sandpeople

Ica Maxi i Sundsvall har 25% på alla leksaker nu på lördag 13/9.

Stigge72

Nille har ta 3 betala för 2 på allt lego den här veckan. Gäller inte redan nedsatta priser.

darthmortar

EKO i Värnamo har börjat rea ut äldre lego, just nu Star Wars. Brukar bli mer längre fram.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Roger Brickjet

Har inte kollat omfattning men i alla fall TRU i Skärholmen hade för 479 kr.

ByggareDan

I Leklusts reklamblad som kom idag så var jippot denna gång:
Friends djungelträd för 199kr
Artisk helikopter för 179kr

/ByggareDan

o0ger

Citat från: ByggareDan skrivet 20 september 2014 kl. 20:41
I Leklusts reklamblad som kom idag så var jippot denna gång:
Friends djungelträd för 199kr
Artisk helikopter för 179kr

/ByggareDan

De har ofta grymt bra kampanjer på lego. Blir till att köpa minst en sån helikopter. Kan man prenumerera på deras utskick på nåt sätt så man inte missar deras erbjudanden?
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

ByggareDan

Citat från: o0ger skrivet 20 september 2014 kl. 20:50
Citat från: ByggareDan skrivet 20 september 2014 kl. 20:41
I Leklusts reklamblad som kom idag så var jippot denna gång:
Friends djungelträd för 199kr
Artisk helikopter för 179kr

/ByggareDan

De har ofta grymt bra kampanjer på lego. Blir till att köpa minst en sån helikopter. Kan man prenumerera på deras utskick på nåt sätt så man inte missar deras erbjudanden?

Tror inte att man kan prenumerera på deras utskick, sen kommer ju reklamen med en viss radie utifrån butikernas läge, fördelen är att det inte bara är lokalt utan det är i alla deras butiker.
Oftast brukar just Legojippopriserna var ganska väl skyltade på fönstret och eller trottoarpratare vid butikerna iallafall här i Uppsala, så om man passerar Leklusts butiker får man passa på och titta lite extra.
En annan fördel är att dom har laddat upp ordentligt med jippovarorna och brukar ha ganska lång giltighetstid, detta erbj. Gällde fram till 11oktober.

/ByggareDan

Dark_Link

Citat från: o0ger skrivet 20 september 2014 kl. 20:50
De har ofta grymt bra kampanjer på lego. Blir till att köpa minst en sån helikopter. Kan man prenumerera på deras utskick på nåt sätt så man inte missar deras erbjudanden?

Deras erbjudanden brukar väl ligga på www.leklust.se

o0ger

Citat från: Dark_Link

Deras erbjudanden brukar väl ligga på www.leklust.se

Jo, men det är ju "on demand". Jag vill ha "push" :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

darthmortar

ICA Maxi Borås hade rea på en del utgående set. Såg "klosslåda" för 99kr, polisjakten för 99 kr(tror jag) samt några fler set. Fanns några Lego the movie och Star Wars set mm. Väl utplockat.

Coop Borås hade 50% på äldre Turtles, bla Shredder för 150kr och Krang för 90 kr. Även 50% på ett Chima set. Därutöver ca 30% på lite andra set, bla city och The Movie (den med riddarborgen för ca 250 kr).
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Tindalos

COOP A6 i Jönköping kör 50% rabatt på en hel del set. Igår fanns bla. ett par olika Star Wars, The Movie, Marvel Super Heroes och Friends (?) kvar. Såg också några polybags i gröten av boxar. Även rabatt på en del Duplo. Köpte glassbilen från The Movie för 179:-.

BrightMinds

Hela helgen kan du som medlem i Åhléns Klubb köpa LEGO i vår shop på Åhléns City Stockholm och få 25% på allt i den.

o0ger

Just det, för er som har missat det, BR har 25% på ALLA leksaker för Club BR-medlemmar 25-28 september. Gäller även redan rabatterade varor.

http://www.swebrick.se/index.php?topic=7446.0
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.