Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Citat från: o0ger skrivet 17 augusti 2014 kl. 16:07
Leklust har för 249kr och för 149kr enligt deras senaste utskick. Riktigt bra pris. Passa på att köpa julklappar redan nu.

Jag var på Leklust i Västerås idag och shoppade lite. De hade många lådor kvar av både och .
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

darthmortar

#2761
Citat från: Lovlan skrivet 18 augusti 2014 kl. 14:21
Har en rabattkod på 22% på busbjörnen.se om nån vill ha?
Brukar spela på björnchansen men nu åker jag till USA om tre veckor så tänker spräcka legobudgeten då istället för nu ;D
Den är giltigt i en månad från nu.

Jag har två en stycken. En på 22% (giltig till 2014-08-31) och en på 17% (giltig till 2014-09-11). Först till kvarn. Bytes gärna mot en 40% =)
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

MartinAberg

Nille har två set på rea.

och för 99:- styck.

darthmortar

Smålänningens marknad i Bredaryd har "stor" legorea enligt bifogad bild. Skynda er att fynda, blir fort urplockat. Fanns bara en Jabbas Palace kvar, tror jag, inga ewoker, podrace, gungan sub eller naboo fighters kvar. Däremot väldigt gott om Sith Fury och Slave II (ca 10st av varje). De har också rea på utemöbler om man nu är intresserad av detta.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

x_inteduplo_x

Citat från: o0ger skrivet 18 augusti 2014 kl. 14:47
Citat från: o0ger skrivet 17 augusti 2014 kl. 16:07
Leklust har för 249kr och för 149kr enligt deras senaste utskick. Riktigt bra pris. Passa på att köpa julklappar redan nu.

Jag var på Leklust i Västerås idag och shoppade lite. De hade många lådor kvar av både och .
Åh jag skulle vilja ha en 41034, någon som kommer ha vägarna förbi Sthlm? :) Vill alltså betala endast 149kr.

footos

Synd att man inte bor nära Bredaryd, jag skulle vilja ha en slave

jennie

#2766
Childrens House i Gävle har 20% rabatt på allt Star Wars samt 30% rabatt på vissa utvalda set (SW, Hobbit, LoTR, City, Friends, Duplo, Chima).

BeardedNerd

Citat från: jennie skrivet 20 augusti 2014 kl. 10:31
Childrens House i Gävle har 20% rabatt på allt Star Wars samt 30% rabatt på vissa utvalda set (SW, Hobbit, LoTR, City, Friends, Duplo, Chima).

Intressant. Nu är väl Barnens Land numera en separat grupp men jag borde kika här om de också har någon rabatt. 30% är där det börjar bli intressant med spontanköp.

Magnusengstrom

Maxi kommer ha 25% rabatt på lego och leksaker på lördag.

Kvarnbacka

Citat från: jennie skrivet 20 augusti 2014 kl. 10:31
Childrens House i Gävle har 20% rabatt på allt Star Wars samt 30% rabatt på vissa utvalda set (SW, Hobbit, LoTR, City, Friends, Duplo, Chima).

Även i Borlänge!

shiftaltcmd

Står på deras hemsida så det bör gälla alla butiker.
30% på vissa utvalda set varierar säkert mellan butikerna.

Citat från: jennie skrivet 20 augusti 2014 kl. 10:31
Childrens House i Gävle har 20% rabatt på allt Star Wars samt 30% rabatt på vissa utvalda set (SW, Hobbit, LoTR, City, Friends, Duplo, Chima).

Risgrynsgrot

Citat från: Magnusengstrom skrivet 20 augusti 2014 kl. 18:41
Maxi kommer ha 25% rabatt på lego och leksaker på lördag.
Vart har du sett/hört detta? Hoppades på att det var över hela landet men hittade inget i reklamtidningen som jag fick i söndags.

AndersI

Jag ser det i broschyren för ICA Maxi Eskilstuna, i alla fall. Noterar att det även gäller webben om varan inte finns i butiken...

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=4d8k86hj

ByggareDan

Det verkar ju som det var igår den 21:sta som det gällde.

/ByggareDan

AndersI

Är vi redan på den 22:e? Usch vad tiden drar iväg...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.