Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Festival of Play Stockholm v44

Startat av Kwagge, 09 maj 2023 kl. 17:47

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

ckk

Stort tack även från mig, trevligt gäng och ett riktigt bra arrangerat event både från er som organiserade från vårt håll och Lego! 

Tog det lugnt hem igår, inga plötsliga inbromsningar som tur var (hoppas det inte var alltför illa @Bokeslundsparken!), men efter urlastning blev det faktiskt en Legopaus i några timmar. :-)

Stork

Stort tack från mig också!
Fantastiskt jobb ifrån alla!
Brick After Brick: Back on Bricklink!

Anders67

Har vi någon grupp bild på oss och hela gänget? Vore kul att ha med båda till tidningen!

Gideon

#153
Citat från: Anders67 skrivet 13 november 2023 kl. 16:03Har vi någon grupp bild på oss och hela gänget? Vore kul att ha med båda till tidningen!

The Bluecoats!
EFCD3652-CE19-4B34-8869-A371654D2E1F.jpeg

Anders67


Gideon

Citat från: Gideon skrivet 13 november 2023 kl. 16:09The Bluecoats!
Lite kontext: Ungdomarna som hjälpte till lite överallt hade röda tröjor, så de fick givetvis bli "redcoats". De fick bl a hjälpa till att vakta byggen när Caspar snodde nån av oss LM-alumner till att döma i LM-tävlingen när vi egentligen hade vaktpass i Brick Gallery inplanerade.

Kwagge

Lite repotage i Byggepladen 

byStfn

Kul att läsa (även om det var på danska)! :D

CopMike


byStfn


Brikkepappa

Är det någon av mina svenska vänner som funderar på att åka till Köpenhamn i februari?

Där kommer även vårt nöjesfält att synas. Kanske får jag träffa några av er trevliga svenskar igen?

-Christian (Brikkepappa)
Instagram: @brikkepappa
Web: www.brikkepappa.no/aboutus.html

Anders67

Citat från: Brikkepappa skrivet 15 januari 2024 kl. 22:18Är det någon av mina svenska vänner som funderar på att åka till Köpenhamn i februari?

Där kommer även vårt nöjesfält att synas. Kanske får jag träffa några av er trevliga svenskar igen?

-Christian (Brikkepappa)

Då ses vi där!

ColA

Citat från: Anders67 skrivet 16 januari 2024 kl. 00:37Då ses vi där!
Citat från: Brikkepappa skrivet 15 januari 2024 kl. 22:18Är det någon av mina svenska vänner som funderar på att åka till Köpenhamn i februari?

Där kommer även vårt nöjesfält att synas. Kanske får jag träffa några av er trevliga svenskar igen?

-Christian (Brikkepappa)
Det ska bli trevligt  ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.