Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Utställning på Vita Magasinet Karlholmsbruk

Startat av dalle, 02 december 2023 kl. 09:43

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

IMG_20231201_161508_162.jpg

Zilmrud och dalle ställer ut steampunk med fotografier av Stuck in Plastic.

Wolcker

Vill gärna se lite bilder =)

Ser får nog se lite bilder på deras discord också men ta bilder =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

CopMike


dalle


CopMike


Gideon

#5
Citat från: dalle skrivet 02 december 2023 kl. 12:44Klart för vernissaget
Nu kan ingen säga att inte MOCande är en konstform!! 🤩

darthemil83

Det där ser respektfullt ut. Kul att se .

Eriol

Nu har jag äntligen varit och tittat, pratat Lego och även byggt lite (fast det var mest sonen som byggde). Missade dock dalle och Zilmrud som tydligen var där i morse och hällde på snö och julstämning på San Victoria som kompensation för att snön utanför smälter bort. Riktigt snyggt med staden uppställd i fyrkant och med ordentlig belysning förresten! Jag hade inte riktigt förstått att det var så många olika fotografer representerade på fotoutställningen heller. Annars var ryktena att 2024-kalendern snart är slutsåld och att om någon tvivlade så kommer det vara öppet även på julafton (dock bara fram till kl 14). 

dalle

Citat från: Eriol skrivet 17 december 2023 kl. 18:56Nu har jag äntligen varit och tittat, pratat Lego och även byggt lite (fast det var mest sonen som byggde). Missade dock dalle och Zilmrud som tydligen var där i morse och hällde på snö och julstämning på San Victoria som kompensation för att snön utanför smälter bort. Riktigt snyggt med staden uppställd i fyrkant och med ordentlig belysning förresten! Jag hade inte riktigt förstått att det var så många olika fotografer representerade på fotoutställningen heller. Annars var ryktena att 2024-kalendern snart är slutsåld och att om någon tvivlade så kommer det vara öppet även på julafton (dock bara fram till kl 14).

Synd att vi missade dig. Roligt att du uppskattade utställningen.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.