Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

GislanderTrading: Påfyllt med en massa bra bitar.

Startat av Bizzy78, 17 januari 2012 kl. 13:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Bizzy78

Då har jag börjat sortera detta så smått.
Kan väl säga som så att det är från dessa serier där är minifigs över som jag inte behöver:
Starwars
Riddare, många olika serier (olika tids epoker då)
Misson to Mars, Powerminers
City
Samt en massa av något western slag som jag inte har den blekaste aning  vilka set dom är ifrån.
Fick även en påse med tillbehör, vapen, utensil och en massa annat.

marpe

Jag söker nedanstående westernbitar.
bb15d
hm001

Därtill behöver jag nedanstående torso.
973pb539
973pb722


de Gothia

riddare är alltid intressant! :) väntar med spänning på kort/listor! :)


Odidoma

Jag skulle behöva mycket av random light flesh bitar.

Roger Brickjet


mryxmannen

Min affär på Bricklink heter "When dreams come true".

Bizzy78

Jag kommer att göra som så att jag lägger upp dom som jag inte själv ska ha i min BL butik nu under dagen.
Jag måste ändå sitta med BL för att ta reda på vad det är för några.

Bizzy78

Då kom en del Fantasy Era och Starwars upp igår. Många av dom upplagda som billigast på BL.

Bizzy78

Nu har jag testat att sälja begagnade bitar ett tag men det blir för mycket jobb/sortering så jag kommer att fokusera på att bli bland dom billigaste i europa på nya bitar istället.
Det enda som kommer att finnas kvar begagnat är mini figs.
Så nu är det 50% på alla begagnade bitar, allt ska bort. Har en del som fortfarande inte är uppsorterat och där ifrån kommer jag att försöka skänka bitar till Swebrick orders som kommer in. Givetvis försöker jag matcha det ni köper med gratis bitarna. Detta är exklusivt för Swebrick.
Först till kvarn :-)

Bizzy78

Då har jobbet börjat med att matcha alla priser i butiken på nya delar mot lägsta EU nivå.
Min målsättning är att om man vill ha en LEGO bit så ska man kunna handla den hos mig utan att behöva söka genom hela Bricklink för bästa pris.
Som alltid är där ju några som lockar med väldigt låga priser på sina bitar medans dom är lite dyrare på andra. Jag ska hålla en jämn nivå.
Givetvis så kommer jag inte att göra avkall på dom snabba leveranserna eller kvaliteten på packningen.

Hoppas ni kommer att gilla det nya konceptet.

Med vänliga hälsningar
Björn Gislander

Bizzy78

Hittills så är följande kategorier justerade:
(Other)
Animal, Accessory
Animal, Bodypart
Animal, Land
Antenna
Bar
Bionicle
Bracket
Brick
Brick, Decorated
Brick, Modified

Kika gärna in och kolla samt berätta för mig om ni uppfattar något som är galet.

Bizzy78

Nu är halva shopen färdig, ett riktigt drygt jobb det här men men.
Hoppas att det ger frukt.

Bizzy78

Idag kommer jag att parta upp 3 st och kanske lite toystory set med som jag har haft liggandes här alldeles för länge :-)

Bizzy78

Idag har jag varit på besök i Köpenhamns Legostore. Blev en massa lådor ut där ifrån och sedan åkta jag till Bilka som förutom sina löljigt låga "utvalda" priser ovanpå detta hade 25% på hela leksaksavdelningen. Har laddat upp lite pick a brick bitar till bra priser idag. Mer kommer efterhand.

Bizzy78

God jul och gott nytt år!
Idag har jag skapat 15% kuponger till alla som handlat av mig under året och inte har någon kupong sedan innan.
Har du inte handlat av mig innan men vill testa vad GislanderTrading handlar om? Lägg en order med Swebrick som kommentar så drar jag av 15 %.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.