Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Köpbegränsningar för LEGO House exklusiva set?

Startat av janhansson, 11 juni 2023 kl. 08:17

Föregående ämne - Nästa ämne

janhansson

Är det någon som har bra koll på vad för begränsningar som gäller för köp av LEGO House-exklusiva set.
(Mest relevant piraten, ). Jag är nyfiken på om man får köpa en eller flera, men lyckas inte hitta information om detta.

andreas E

Har sett inlägg om detta på FB och där har det skrivits att det bara var en man köpa.

Tunnan

Oxå hört Max en per person så gäller att hela familjen vill ha varsin 😇

janhansson

Citat från: Tunnan skrivet 11 juni 2023 kl. 12:09Oxå hört Max en per person så gäller att hela familjen vill ha varsin 😇

Ok, jag får övertyga resten av familjen att agera bulvaner då. ;D

Ozp


Tunnan


Ozp


janhansson

Finns det någon officiell information om detta över huvud taget? Skyltar på plats i butiken kanske?

CopMike

#8
CitatWhen purchasing one of the previous years' exclusive LEGO House products ("LEGO House set, 21037", "The Wooden Duck, 40501" and "Dagny Holm - Master Builder, 40503") there is a limit of three of each product per household. For the 2023 product "A Minifigure Tribute, 40504" there is a limit of two products per household. It is only possible to buy up to the limit once.
Exclusive LEGO House products

ColA

Så man kan köpa hur många som helst fast bara 2 per gång man är där 🤪

janhansson

Ett definitivt maxantal på två om man visar sitt VIP-kort låter det som iaf. Sedan kan man spekulera i om det går att komma runt på något sätt. Håller de koll på vilka som går in på LEGO House tillsammans eller något?

CopMike

Citat från: janhansson skrivet 11 juni 2023 kl. 08:17Är det någon som har bra koll på vad för begränsningar som gäller för köp av LEGO House-exklusiva set.
(Mest relevant piraten, ). Jag är nyfiken på om man får köpa en eller flera, men lyckas inte hitta information om detta.
Varsågod.

Citat från: janhansson skrivet 11 juni 2023 kl. 23:34Ett definitivt maxantal på två om man visar sitt VIP-kort låter det som iaf. Sedan kan man spekulera i om det går att komma runt på något sätt. Håller de koll på vilka som går in på LEGO House tillsammans eller något?
Vad är det du egentligen vill? Klarar du dig inte på två?

janhansson

Citat från: CopMike skrivet 12 juni 2023 kl. 05:34Varsågod.

Tack! :D

Citat från: CopMike skrivet 12 juni 2023 kl. 05:34Vad är det du egentligen vill? Klarar du dig inte på två?
Jag var bara ute efter att få veta vad som gällde, men sedan blandade jag in ett svar på  tankar i tidigare inlägg om hur LEGO skulle veta vilka som tillhörde samma familj, och då blev det lite rörigt (skyller på den sena timmen).

andreas E

Jag trodde du skulle bygga en pirat ö med bara stora minifigs ;D

Wolcker

Citat från: andreas E skrivet 12 juni 2023 kl. 07:42Jag trodde du skulle bygga en pirat ö med bara stora minifigs ;D

Helt klart en nytt CB :)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.