Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

BrixBay

Startat av BrixBay, 08 november 2019 kl. 13:02

Föregående ämne - Nästa ämne

BrixBay

Citat från: Stigge72 skrivet 14 augusti 2020 kl. 11:08
Jag har hittat några intressanta bitar i din butik, och undrar om du kommer komma till lugbulk-sorteringen?

Jag vet att en del andra med BL-butiker har kommit dit och erbjudit leverans den vägen, så tänkte kolla om du erbjuder den varianten, och mer specifikt i år.

Sorry för sent svar, har tyvärr missat din fråga och den är inte så aktuell längre  :-[




BrixBay

Hej,

Vill önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År och hoppas att ni hittar sätt att fira med nära och kära.

Jag tar också tillfället i akt och passar på att tala om att vi har +700.000 bitar och +21.500 lots i butiken. Så har ni lite tid över mellan mat och julklappsöppning ta en titt i butiken

Trevlig helg
Micke

Sydby

3800 bitar blev det från BrixBay, så man tackar för rean. 🤠

BrixBay

Hej!

Då vi snart är uppe i 800.000 bitar och över 21.500 LOTS så är det dags för lite reklam igen.

Titta gärna in i butiken kanske finns det något ni saknar  :D

Hör gärna av er om det är något speciellt ni saknar och vi tar tacksamt emot alla förslag till förbättring.

/Micke, BrixBay
info@brixbay.com

BrixBay

Från idag och tills vidare erbjuder vi fri frakt på beställningar över $50.

Trevlig helg!
Micke, BrixBay
info@brixbay.com
BrixBay

BrixBay

Hej på er,

vill bara informera om att vi nu har vi passerat 900.000 bitar och 23.000 LOTS i butiken  ;D

Med vänlig hälsning
Micke, BrixBay
info@brixbay.com


Lordflintstone

Citat från: BrixBay skrivet 19 september 2021 kl. 13:58Hej på er,

vill bara informera om att vi nu har vi passerat 900.000 bitar och 23.000 LOTS i butiken  ;D

Med vänlig hälsning
Micke, BrixBay
info@brixbay.com


Tjena!
Jag har skickat några Mail angående en order, skulle du snälla kunna svara på dem.
Mvh
Lordflintstone på bricklink också

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.