Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

200 kr rabatt på LEGO 7599 Toy Story sopbil

Startat av micke, 11 augusti 2010 kl. 18:17

Föregående ämne - Nästa ämne

micke

Surfade runt idag och in på ett av barnens konto i BR-club idag och fann att man kan köpa LEGO 7599 Toy Story sopbil för 499kr (200 kr rabatt på ordinarie pris) tidsfönster 1/8 - 30/8-2010
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Agreenbrick

Det nya rymd temat låter spännande, men NYTT polis tema??? Kom igen lego! Det finns ju redan poliser i överflöd i lego city! Knappt några hus eller andra byggnader! De borde istället göra fler set så som "family home" och "city corner"    :(

Måns.S

Jag gjorde en lista för några (ett 20-tal) olika city-grejor Lego kunde göra.
Mataffär, bank, bibliotek, tivoli m.m. IKEA-varuhus?
Eller kvarteret, som du säger, modell större.

Kekkegul

Inte för att vara sådan men är inte de två senaste inläggen lite off-topic. De kanske passar bättre i tråden "City 2011" http://www.swebrick.se/index.php?topic=968.0:)

vertebrata

Tror ni att rabatten gäller även om man skaffar sig ett medlemskap i Club BR i samma stund som man köper 7599 eller är de sådana att man måste varit medlem under en viss period?

micke

Citat från: vertebrata skrivet 14 augusti 2010 kl. 11:34
Tror ni att rabatten gäller även om man skaffar sig ett medlemskap i Club BR i samma stund som man köper 7599 eller är de sådana att man måste varit medlem under en viss period?

Jag ser inte att rabatten är kopplad till medlemskap under en viss period innan köp. Så jag tror att du kan signa upp och sedan köpa setet till rabatt, fördelen med medlemskapet är att du också får poäng/pengar för varje 25 kr som du spenderar vilket sedan kan lösas in mot kontanter eller som rabatt för köp i BR, detta gäller inte bara inköp av Lego utan gäller allt som köps på BR om jag förstått det hela rätt.
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Stigge72

Citat från: vertebrata skrivet 14 augusti 2010 kl. 11:34
Tror ni att rabatten gäller även om man skaffar sig ett medlemskap i Club BR i samma stund som man köper 7599 eller är de sådana att man måste varit medlem under en viss period?

Jag vet inte hur det är specifikt på BR, men ibland har ju medlemskap en viss behandlingstid.

micke

Citat från: stigge72 skrivet 14 augusti 2010 kl. 11:52
Citat från: vertebrata skrivet 14 augusti 2010 kl. 11:34
Tror ni att rabatten gäller även om man skaffar sig ett medlemskap i Club BR i samma stund som man köper 7599 eller är de sådana att man måste varit medlem under en viss period?

Jag vet inte hur det är specifikt på BR, men ibland har ju medlemskap en viss behandlingstid.
Om du menar med behandlingstid, den tid det tar innan du får ditt medlemskap så är det i BR:s fall att du blir medlem direkt i affären när du skrivit på pappren
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Stigge72

Citat från: micke skrivet 15 augusti 2010 kl. 00:06
Citat från: stigge72 skrivet 14 augusti 2010 kl. 11:52
Citat från: vertebrata skrivet 14 augusti 2010 kl. 11:34
Tror ni att rabatten gäller även om man skaffar sig ett medlemskap i Club BR i samma stund som man köper 7599 eller är de sådana att man måste varit medlem under en viss period?

Jag vet inte hur det är specifikt på BR, men ibland har ju medlemskap en viss behandlingstid.
Om du menar med behandlingstid, den tid det tar innan du får ditt medlemskap så är det i BR:s fall att du blir medlem direkt i affären när du skrivit på pappren
Exakt det jag menade. Praktiskt. :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.