Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Julklossar i Tofta Konstgalleri Varberg

Startat av Glåmskåp, 09 juni 2023 kl. 11:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Glåmskåp

Välkommen till att börja en ny tradition här på Tofta konstgalleri.
 Hallå missa inte ett fantastiskt arrangemang med utställningar prova att bygga själva det är något som ni inte bör missa så komm igen nu och ge lite härlig julstämning  anmäl er till oss på toftagallerietab@gmail.com
Julklossar ett häftigt evenemang under en dag 2/12 kl 10.00-16.00. Här kommer du som utställare att kunna visa upp det bästa bygget som du gjort under året. Du bidrar även gärna med något som går i Julens tecken. På så vis så kör ni en intern tävling om vem som blir Julklossmästare i slutet av dagen

Ni är välkomna att börja sätta upp era utställningsbord redan på fredagen 1/12 från kl 12.00-16.00. Alternativt på lördagen från kl 08.00, sen öppnar vi portarna till våra besökare kl.10.00 -16.00 på lördagen

För den som vill boka boende så har vi två st lägenheter i samma byggnad och det går bo 4-5 st i varje lägenhet. Vi har plats för upp till 20 st utställare i huvudgalleriet men även plats för de som vill stå och sälja klossar och byggsatser i de två andra gallerierna då vi har en  total yta på 1500 kvm fördelat på två våningar. Vi tar ingen avgift utan det är lite först till kvarn som gäller och gärna besked senast sista Oktober
Ni kan anmäla er via min mejl eller via swebrick som jag fått in anmälan redan i alla fall min mejl är jnils.jn@ gmail.com eller via messenger tofta konstgalleri Vi kommer även att ha live musik  vid något tillfälle

Mycket väl mött - Glåmskåp
Glåmskåp

Wolcker

Låter intressant men hur anmäler jag mig?
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Glåmskåp

#2
Det verkar bli fantastiskt bra och vi har platser kvar så välkommen
Glåmskåp

V.L.flower

I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Glåmskåp

mycket välkomna det finns platser kvar  det verkar att bli välbesökt
Glåmskåp

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.