BATTLE Ninja's och Mech's: Trädbeskäringen vs Ashigaru Mecha Suit

Startat av tellblom, 04 augusti 2012 kl. 11:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Jag röstar på:

Trädbeskäringen
11 (22.9%)
Ashigaru Mecha Suit
37 (77.1%)

Antal personer som röstat: 48

Omröstningen har avslutats: 09 augusti 2012 kl. 15:23

tellblom

I denna BATTLE möts Trädbeskäringen och Ashigaru Mecha Suit

Namn på skapelsen: Trädbeskäringen
Bakgrundsinfo:Även en Ninjas trädgård behöver skötsel. Och tack vare sin visdom och vighet så är trädbeskärningen inget stort problem för denna gamla visa Ninja.








Namn på skapelsen: Ashigaru Mecha Suit
Bakgrundsinfo:

När sprickan i rumstiden uppkom, reste många människor genom tiden för att tjäna pengar. De samlade på sig antikviteter och nymodigheter och sålde dem i en annan tidsepok. En historiker blev mycket upprörd över detta, eftersom det, på sikt, förstörde hans studieobjekt, historien. Han tog därför sin mecha-suit för att göra upp med dem som reste. Historikern fick betala sin kamp med sin mentala hälsa och därefter sitt liv. Lika galen som honom var dessvärre hans dotter, som tog upp sin faderns mecha-suit och fortsatte, med faderns iver, kampen mot historielösheten.







Skrytsson

Du har missat att göra omröstningen sluten - jag såg ställningen efter att ha röstat.

tellblom

Citat från: Skrytsson skrivet 04 augusti 2012 kl. 13:06
Du har missat att göra omröstningen sluten - jag såg ställningen efter att ha röstat.

Sorry missade det men det är fixat nu

marpe

Jag blir glad av att se lugbulkbitar i bruk. Bra texter och byggen.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.