Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72

Citat från: Roger Brickjet skrivet 22 januari 2013 kl. 11:06
Ok, boogie nights då? Var det inte en rullskridskotjej i den också?
Den detaljen hade jag totalt missat... Fast jag hade inte kommit på någon film med rullskridskoåkare ändå...

Roger Brickjet

När jag tänker efter är det kanske ingen som åker rullskridskor i JB. Jag snöade in på Tarantino jag också :)
Pinsamt nog var jag så säker att jag byggde ett bidrag eftersom jag ändå vabbar  :-[  ;D

Kvarnbacka

Citat från: Roger Brickjet skrivet 22 januari 2013 kl. 11:06
Ok, boogie nights då? Var det inte en rullskridskotjej i den också?

Se där, nu får du användning av ditt bygge ändå. Boogie Nights är helt rätt! Den (så gott som) nakna tjejen med rullskridskor är förstås  Roller Girl (Heather Graham). Vi ser även Mark Wahlberg som den blivande filmstjärnan till vänster och Burt Reynolds som regissör och oblyg betraktare till höger (han skulle haft gråare hår, men det hade jag inget).

Apropå bonusbilden så är det mycket riktigt Indianen Jonas, närmare bestämt Indianden Jonas och den fördömda stämpeln.

Stigge72

Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 22 januari 2013 kl. 11:49
Citat från: Roger Brickjet skrivet 22 januari 2013 kl. 11:06
Ok, boogie nights då? Var det inte en rullskridskotjej i den också?

Se där, nu får du användning av ditt bygge ändå. Boogie Nights är helt rätt! Den (så gott som) nakna tjejen med rullskridskor är förstås  Roller Girl (Heather Graham). Vi ser även Mark Wahlberg som den blivande filmstjärnan till vänster och Burt Reynolds som regissör och oblyg betraktare till höger (han skulle haft gråare hår, men det hade jag inget).

Apropå bonusbilden så är det mycket riktigt Indianen Jonas, närmare bestämt Indianden Jonas och den fördömda stämpeln.
Jag fick för mig att han försökte lyssna på ett par bikupor med det upp-och-ner-vända glaset. :)

shutter

Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 22 januari 2013 kl. 11:49
Citat från: Roger Brickjet skrivet 22 januari 2013 kl. 11:06
Ok, boogie nights då? Var det inte en rullskridskotjej i den också?

Se där, nu får du användning av ditt bygge ändå. Boogie Nights är helt rätt! Den (så gott som) nakna tjejen med rullskridskor är förstås  Roller Girl (Heather Graham). Vi ser även Mark Wahlberg som den blivande filmstjärnan till vänster och Burt Reynolds som regissör och oblyg betraktare till höger (han skulle haft gråare hår, men det hade jag inget).

Apropå bonusbilden så är det mycket riktigt Indianen Jonas, närmare bestämt Indianden Jonas och den fördömda stämpeln.
Många filmtips får man i alla fall.
Vore kul med en sammanställning över alla gissningar. Antar att jag får göra den själv om jag kommer med ett sådant förslag 8)

Roger Brickjet

Lämnar denna helt utan kommentar...


Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?



Teabox


shutter

#4961
Citat från: Teabox skrivet 23 januari 2013 kl. 09:07
Cars 2.

Måste vara ett av racen vi ser :)
Så är det klart ;)

men för att svara ngt annat säger jag Cars 1?

Roger Brickjet


Teabox

Trevligt med vinst :) Här kommer nästa vigg.


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.