Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperallen


shutter


Jesperallen

Nepp!

Försök igen, är ju nyfiken vad du knåpade ihop som du nämnde i en annan tråd.


Jesperallen


Tie Fighter


Tobbe Arnesson

Legend-trivia: Slemhäxan Miss Meg Mucklebones spelas av Robert Picardo, kanske bekant hos de flesta som doktorn i Star Trek.

Meg Mucklebones: What a fine fat boy you are, Jack!

Jack: You don't really mean to eat me, do you, ma'am?

Meg Mucklebones: Oh, indeed I do!
[cackles]

Jack: That would be a shame because someone as fair and lovely as yourself, Miss Meg, deserves far better than scrawny me. Don't you think?

Meg Mucklebones: Think me fair, do you, Jack?

Jack: All the heavenly angels must envy your beauty.

Meg Mucklebones: [cackles] What a fine meal you'll make, be the rest of you as sweet as your tongue!
[cackles]
Blogg: Robotkampen

shutter

Snygg vig men jag har ingen aning.
tolkar det som att hon blivit hängd på toa och tappat byxorna...

gissar på V som i Vendetta?

Tie Fighter

Fel! hängd på toa är rätt men det ska vara en klänning ( det finns väldigt dåligt med röda klänningar upptäckte jag när viggen skulle byggas.  :-[

Tobbe Arnesson

Jag såg den rätt nyligen, rätt ok film. Har inte tid att bygga någon vig så jag får avstå gissning.  :(

Fast det ska väl inte vara något fönster bakom?
Blogg: Robotkampen

Tie Fighter

Jo det ska det vara. Gissa och överlåt åt Shutter, det låter som om han är sugen.  :)

shutter

#2801
Jag har "gått i stå" på gissningar och har egentligen inte tid att "leta" efter titlar men har en färdig vig.

Ska vi slå oss ihopa Tobbe och dela på poängen?

Tobbe Arnesson

Äh, det har ju bara gått 2½ timme så inte behöver vi teama upp oss redan. Det kan finnas fler som faktiskt kan. Har jag rätt är det ingen liten obskyr film (ingen ledtråd).
Blogg: Robotkampen

shutter

Ett skott från höften;
House of 1000 Corpses?


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.