Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Påminner "lite" om Akkis på sidan 15 i denna tråd...  ;)




Ras 74

Det är sant. Vad sa reglerna om det med att göra samma scen som redan var gjord?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Stigge72

Citat från: Herr Ambassadör Ras-meister 74 skrivet 02 mars 2011 kl. 15:45
Det är sant. Vad sa reglerna om det med att göra samma scen som redan var gjord?
Jag har för mig att vi har diskuterat någon form av tidsgräns, men jag minns inte om något beslutats. Hade byggt och fotat den här för längesen, och helt glömt bort att den här varit med förr.

AndersI

#1368
Vi har inte sagt någonting i reglerna. Diskussionen har varit igång förut, men jag ser inget problem, det enda som kan hända är att någon gissar rätt mycket snabbare :) Eller att någon tycker det är tråkigt med samma serie igen - men då är det ju bara att gissa rätt och lägga ut något 'bättre'.

Så visst får gamla gåtor komma igen, men helst med en annan scen än förra gången :)

Och jag ser på bilden att du gjorde den för länge sedan, 2010-12-27 15:16:12, närmare bestämt - kul med EXIF-data i bilderna, det går att se både vilken telefon du har, och att blixt inte användes  ;D

AndersI


Stigge72

Citat från: AndersI skrivet 02 mars 2011 kl. 16:15
Och jag ser på bilden att du gjorde den för länge sedan, 2010-12-27 15:16:12, närmare bestämt - kul med EXIF-data i bilderna, det går att se både vilken telefon du har, och att blixt inte användes  ;D
Jag tror tom att det kan ha varit några dagar tidigare, men att jag inte tog kort på den på en gång.

Ras 74

Ledsen grabbar och tjejer, har helt missat att det var min tur.
Om någon vill köra, så gör det. Jag kommer inte ha något uppe förrän ikväll.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Ras 74

Ledsen att jag uppehållt tävlingen ett tag.
Men här kommer mitt nästa bidrag.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

swamol

nakna pistolen 2\halv (vet inte hur man skriver det) ???

Ras 74

Va? Kan inte minnas en sådan scen där. Spelar ingen roll, det är fel. Försök igen.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Etzel


Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Etzel




LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.