Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Sisu XA-180

Startat av SWE, 10 februari 2013 kl. 11:20

Föregående ämne - Nästa ämne

Sirre

Citat från: SWE skrivet 11 februari 2013 kl. 20:53
Tack, har du set det nya Patria XA-360 "AMV" fordonet Sverige ska köppa in till 2014? Här är en länk ifall du inte har set (längst på sidan)
http://www.ointres.se/slaget_om_ravlunda.htm

Oj, nä det hade jag inte! En 8-hjulig variant alltså? Den var häftig, tokigt att de har köpt in 113 st, måste ju ha kostat multum! :D

För övrigt blev ju jäkligt sugen på att gå tillbaka till det militära när jag såg alla de där bilderna...

SWE

Oj, nä det hade jag inte! En 8-hjulig variant alltså? Den var häftig, tokigt att de har köpt in 113 st, måste ju ha kostat multum! :D

För övrigt blev ju jäkligt sugen på att gå tillbaka till det militära när jag såg alla de där bilderna...
[/quote]

Jo det är kul att de rustar upp lite ;) Jag kommer någ bygga en sådan i LDD inom snar framtid :D

Visst lockar bilderna, förför lämnade du?

Sirre

Citat från: SWE skrivet 12 februari 2013 kl. 16:31
Jo det är kul att de rustar upp lite ;) Jag kommer någ bygga en sådan i LDD inom snar framtid :D

Visst lockar bilderna, förför lämnade du?

Nice, det ser jag fram emot! ;D

Även om jag hade kunnat söka vidare till officer eller NBG (Nordic Battle Group) så ville jag nog trots allt satsa på en universitetsutbildning, vilket för närvarande är inriktat på cancerforskning. Det känns nog tyvärr lite långt att gå tillbaka till armén igen, även om det vore kul, haha. :D

SWE

Kolla min flikr om du vill se några byggen jag inte har postat här en (http://www.flickr.com/photos/68524060@N07/)

Okej, det är ditt val vad du ska jobba med så ta det du tyker du trivs med ;)

Gideon

Riktigt snyggt bygge!! :)

Citat från: Sirre skrivet 12 februari 2013 kl. 16:12
Den var häftig, tokigt att de har köpt in 113 st, måste ju ha kostat multum! :D
Offtopic: Ja, det var inte helt populärt i Örnsköldsvik att Hägglunds inte fick den ordern ;)

SWE

Citat från: Gideon skrivet 13 februari 2013 kl. 18:12
Riktigt snyggt bygge!! :)

Citat från: Sirre skrivet 12 februari 2013 kl. 16:12
Den var häftig, tokigt att de har köpt in 113 st, måste ju ha kostat multum! :D
Offtopic: Ja, det var inte helt populärt i Örnsköldsvik att Hägglunds inte fick den ordern ;)

Tack så mycket :D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.