Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Stigge72


Tie Fighter


de Gothia

snyggt gjord!!

får se om jag postar en medeltidsvig då...? ;)

Etzel

Det det är Ivanhoe om jag inte misstar mig helt.


Etzel

Då kommer nästa här.


Etzel


de Gothia

haha! ska se om jag hinner bygga en innan grabben vaknar nu då! :)

shutter

Här gäller det att hålla sig framme!

Fina viggar. jag hade ingen aning om någon av de två senaste.
Vilken scen i Ivanhoe är det?

Etzel

När juden Isaac är på väg att bli stekt på glödande kol av riddaren Front-De-Bouef. Om någon sekund så attackeras hans borg av Robin av Locksley & co.

shutter

Citat från: Etzel skrivet 26 oktober 2011 kl. 16:47
När juden Isaac är på väg att bli stekt på glödande kol av riddaren Front-De-Bouef. Om någon sekund så attackeras hans borg av Robin av Locksley & co.

Tack! jag har hoppat över Ivanhoe flera år i rad, brukar väl gå i repris runt nyår!
Dags att se den igen alltså...

Stigge72

Citat från: shutter skrivet 26 oktober 2011 kl. 18:09
Citat från: Etzel skrivet 26 oktober 2011 kl. 16:47
När juden Isaac är på väg att bli stekt på glödande kol av riddaren Front-De-Bouef. Om någon sekund så attackeras hans borg av Robin av Locksley & co.

Tack! jag har hoppat över Ivanhoe flera år i rad, brukar väl gå i repris runt nyår!
Dags att se den igen alltså...
Den har jag hoppat över sedan den flyttade till 3;an eller 5:an eller vicken det nu var, som inte jag har... Men jag hann se den ett par gånger före dess, och då tror jag att det var vid trettonhelgen...

de Gothia

precis den scenen är det etzel! du kan din ivanhoe! :)

min nästa då. trol lika lätt den... :-\

jättesnyggt bygge på filmen gränsen etzel! lätt att de små byggena bara försvinner ut i cyberrymden när man gissat rätt!

shutter

Vild gissning; Den onde-Den gode-Den fule eller i vilken ordning det nu månde vara?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.