Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

mechamike

Kör med en longshot.. Dum Dummare.. bussen med Hawaiian Tropic brudarna och alla vårs Anna Anka..
?

Stigge72

Citat från: mechamike skrivet 13 december 2010 kl. 14:38
Kör med en longshot.. Dum Dummare.. bussen med Hawaiian Tropic brudarna och alla vårs Anna Anka..

Hette de inte The Swedish Bikini Team, eller något liknande?


Skrytsson

Ingen har haft rätt än så länge. Etzel är i alla fall inne på rätt spår...

Citat från: Etzel skrivet 13 december 2010 kl. 13:29
Sliding doors?

mechamike

Nu skjuter jag från höften igen.. Kan det vara en SL tunnelbanevagn o inte en buss?  " Se upp för dårarna" ? 
?

Tobbe Arnesson

Jag stannar vid busspåret och säger The Fugitive / Jagad. Bussen från fängelset hamnar bredvid vägen (men i och för sig över en tågräls).
Blogg: Robotkampen

Skrytsson

Citat från: mechamike skrivet 13 december 2010 kl. 15:24
Nu skjuter jag från höften igen.. Kan det vara en SL tunnelbanevagn o inte en buss?  " Se upp för dårarna" ? 

Jajamensan! Grattis Mechamike! Det syns väl tydligt att det är Sthlm tunnelbana? De metallfärgade nyanserna, blåa dörrarna, svarta fönsterramarna. Och så det vita längst ut på plattformen  ;)

Nextuz

Helt grym tråd detta.. =) helt klart snabbast växande tråden hitintills =)

mechamike

#518
Självklart syns det tydligt. ;).   Bakdörrarna var ju för breda för att vara  på  en buss  och sen på "rätt spår" kommentaren  och "sliding doors"  gjorde att jag hitta rätt.

Klurig.. men det gick!  Ska försöka bygga nått när jag kommer hem ikväll efter barnen lagt sig.
Jag har en klurig på G i huvudet.

Tills dess blir det lite passande pausmusik
http://www.youtube.com/watch?v=e5LeNXqBn2M

o Ja det är en grym tråd! beroendeframkallande på nått otäckt sätt..
?

mechamike

Dags att börja fundera! Hoppas den här är lite svårare än mina tidigare!
?

Tobbe Arnesson

Blogg: Robotkampen

mechamike

?

Tobbe Arnesson

Den enda film med automatiserade vapen jag kommer på är Alien III, men det är definitivt inte den filmen...
Blogg: Robotkampen

mechamike

#523
Nej det är inte Aliens heller..

Det ska inte föreställa en sentry gun..
?


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.