Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Black Friday 2021

Startat av Spetsat, 19 november 2021 kl. 13:13

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

...och Lukes Lightsaber hoppas jag?

Då var det ändå lite special, kul! Men inte så att det hade motiverat en resa till fastlandet.  :)

Eriol

Proshop har riktigt bra priser på många av Harry Potter-seten idag. Dock verkar det vara lite leveranstid på vissa av dem så jag vet inte jag skulle våga beställa något som måste vara framme före jul...

shiftaltcmd

Eko-hallen 50% på + 20% på allt Lego
Citygross 50% på , och + 20% på allt Lego
Lekia 25% på allt

dalle


shiftaltcmd



Wolcker

Dock så i alla fall i flera butiker jag vet har de alltid 20% på 600 kr uppåt.
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Eriol

Citat från: Eriol skrivet 25 november 2021 kl. 17:23
Apropå Legos konstiga specialerbjudanden så tänkte jag försöka komma ihåg att lösa in mina 697 VIP-poäng till en rabattcheck på måndag (när det bara kostar 525 poäng i stället för 750) så att jag kan göra en liten B&P-beställning till mig själv i julklapp.... ???

Kom otroligt nog ihåg det, men möts av: "VIP är offline. Kom tillbaka senare." Precis vad man behöver måndag morgon...  >:(

janhansson

Citat från: Eriol skrivet 29 november 2021 kl. 07:14
Citat från: Eriol skrivet 25 november 2021 kl. 17:23
Apropå Legos konstiga specialerbjudanden så tänkte jag försöka komma ihåg att lösa in mina 697 VIP-poäng till en rabattcheck på måndag (när det bara kostar 525 poäng i stället för 750) så att jag kan göra en liten B&P-beställning till mig själv i julklapp.... ???

Kom otroligt nog ihåg det, men möts av: "VIP är offline. Kom tillbaka senare." Precis vad man behöver måndag morgon...  >:(

Jag såg det också, hoppas att sidan kommer upp igen, men om det är för hög belastning som ställer till det så kommer det väl inte bli bättre under dagen :(

pehter aka ibbe

Citat från: janhansson skrivet 29 november 2021 kl. 07:22

Jag såg det också, hoppas att sidan kommer upp igen, men om det är för hög belastning som ställer till det så kommer det väl inte bli bättre under dagen :(

Verkar funka nu.
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

janhansson

Citat från: pehter aka ibbe skrivet 29 november 2021 kl. 08:49
Citat från: janhansson skrivet 29 november 2021 kl. 07:22

Jag såg det också, hoppas att sidan kommer upp igen, men om det är för hög belastning som ställer till det så kommer det väl inte bli bättre under dagen :(

Verkar funka nu.

Obs att man bara kan köpa 50-kronors, och max 4 tydligen.

Gideon

Citat från: janhansson skrivet 29 november 2021 kl. 09:47
Citat från: pehter aka ibbe skrivet 29 november 2021 kl. 08:49
Citat från: janhansson skrivet 29 november 2021 kl. 07:22

Jag såg det också, hoppas att sidan kommer upp igen, men om det är för hög belastning som ställer till det så kommer det väl inte bli bättre under dagen :(

Verkar funka nu.

Obs att man bara kan köpa 50-kronors, och max 4 tydligen.
Verkar gå att köpa 4 st vardera för att handla med online respektive i butik/via telefon?

Nån som vet om man kan använda flera koder per köp eller om det är 8 separata köp inom 60 dagar man nu signar upp sig för :P

janhansson

Citat från: Gideon skrivet 29 november 2021 kl. 10:08
Nån som vet om man kan använda flera koder per köp eller om det är 8 separata köp inom 60 dagar man nu signar upp sig för :P

Jag vill minnas att jag kunnat använda flera till samma köp

Gideon

Citat från: janhansson skrivet 29 november 2021 kl. 10:27
Citat från: Gideon skrivet 29 november 2021 kl. 10:08
Nån som vet om man kan använda flera koder per köp eller om det är 8 separata köp inom 60 dagar man nu signar upp sig för :P

Jag vill minnas att jag kunnat använda flera till samma köp
Ja det ser så ut nu när jag testade lite snabbt med en BaP-beställning :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.