Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

LEGO i media (samlingstråd)

Startat av Nextuz, 23 januari 2009 kl. 18:37

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

Nog för att Records bygge är fantastiskt,  men jag gillar nog bilden med Record utanför fabriken mest. Riktigt bra stämning i den bilden.

Nextuz

Någon ny Familjär reklamfilm från Lego


SvanteOlof

Fin film. En reporter sa idag att det blir legoartikel i tidningen TotaltUmeå imorgon. Hoppas jag inte framstår som en världsfrånvänd fåntratt nu bara.  ;D
ordvits: studsmatta = 4186

SvanteOlof

här kommer familjen i andra hand  ;)

lite småfel hittade jag i artikeln men det är inget att bråka om.

ordvits: studsmatta = 4186

Anders67



stej123

Kul! Dom där småfelen slinker nästan alltid igenom känns det som, men det påverkar ju sällan helheten av artikeln. Bra insats av dig :)

SvanteOlof

Jo jag menar det samma. Jo bra artikel tycker jag med. Inte för nördigt och ganska rättvist.
ordvits: studsmatta = 4186

SvanteOlof

I verkligheten svarade jag "ja om jag inte tänker på familj, kyrkligt, livet och annat viktigt så tänker jag på lego. Så det får anses vara sekundärt. Men Jag tänker nästan alltid på lego är bättre.  :)
ordvits: studsmatta = 4186

Mirandir

Kan bara instämma med föregående talare. Bra artikel.

Citat från: SvanteOlof skrivet 10 december 2014 kl. 23:39
I verkligheten svarade jag "ja om jag inte tänker på familj, kyrkligt, livet och annat viktigt så tänker jag på lego. Så det får anses vara sekundärt. Men Jag tänker nästan alltid på lego är bättre.  :)

Har det gått så långt att du börjat se omvärlden i Legobitar än?  :P
Legobloggen: http://legobloggen.com

Peter S

Citat från: SvanteOlof skrivet 09 december 2014 kl. 21:39
Hoppas jag inte framstår som en världsfrånvänd fåntratt nu bara.  ;D
Ehhh... Är det något fel på det?  ;D

Teabox


Hassel



Boost

Fiffigt! Det känns som att sköldpaddan kommer för högt upp, dock. Jag hade testat med andra hjuluppsättningar istället.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.