Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Svartkrut


Softilog

Självklart är det Sällskapsresan eller Finns det svenskt kaffe på grisfesten.

Din tur...  :)

Svartkrut

Tjohoo vad kul! Då blir det till att bygga när man kommer hem då!   ;D


Svartkrut


Myko


Svartkrut

 ;D Visst är det det. En av mina absoluta favoritfilmer alla kategorier. Älskar Linda Hamilton som Sarah Connor. För lätt kanske, men abstraktion är inte min grej.  :P

http://www.youtube.com/watch?v=9NIu0TH_-Vc

Myko

Earl Boen som spelar den stackars psykiatrikern är också bra, en roll han gör i ettan, tvåan och trean.

Myko


Odidoma

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann?

Myko


Ras 74

Fin MOC Myko! Jag var lite sen i gissningen där, men hade tagit den annars.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Stigge72

Förutom att jag varit sen på de senaste viggarna, så har jag kommit och tänka på filmer som egentligen inte alls haft med respektive vigg att göra...

T2: Nurce Hatchett (eller hette hon Ratchett?) i Gökboet... (fråga mig inte varför, jag är inte ens säker på att jag sett hela filmen).

100-åringen: Den svarta tjejen i Polisskolan (ettan) som ryter (Var kom de röstresurserna ifrån?) åt instruktören, som spelar bov i en övning, att han ska släppa tjuvgodset innan hon skjuter tasken av honom. (hennes/översättarens ord)

AndersI


:::::::

#4484

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.