Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Tie Fighter


Roger Brickjet

Jag känner verkligen igen det, just med boom boxen...och det innebär att det är amerikanskt :)

Det måste vara Police Academy...är osäker på vilken men femman borde det vara eftersom den heter något med Miami Beach :)

Stigge72

Citat från: Roger Brickjet skrivet 20 juli 2012 kl. 13:54
Jag känner verkligen igen det, just med boom boxen...och det innebär att det är amerikanskt :)

Det måste vara Police Academy...är osäker på vilken men femman borde det vara eftersom den heter något med Miami Beach :)
Jag tänkte på den också... Men var inte säker på vilken scen i så fall... (dessutom ville jag inte köra en ny direkt efter min förra. ;))

bjomark77

Rätt med polisskolan men fel nummer.

Tror det är Polisskolan 2


marpe


Tobbe Arnesson

De var ju kul när de kom och man var 6-7 bast+. Nu känns det mest som oavsett nummer så har de gjort en för mycket.  ;)
Blogg: Robotkampen

shutter

polisskolan 3?
verkar inte som någon gissat på detta ::)

Tie Fighter

Det var tvåan som jag sökte, det är alltså bjorkmark77´s tur.

bjomark77

Hade byggt denna (nästa likadant), men så var batterierna slut i kameran.

Stigge72

Trist när det blir så...

Helt off-topic, men vad är det gula för bit?

Myko


Stigge72

Citat från: Myko skrivet 20 juli 2012 kl. 23:26
Det är en oval sköld.
Ah. tack.
Jag har en känsla av att det föreställer något annat, men jag vet iaf inte vilken film, iaf inte just nu...

Roger Brickjet

Den enda film jag kan komma på, som skulle kunna innehålla det jag tycker att det ser ut som, är Point Break :)

bjomark77

Nej. Inte Point Break , men rätt tankgång.

Tie Fighter


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.