Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Återkommande rea på LEGO

Startat av pilt77, 05 februari 2010 kl. 07:27

Föregående ämne - Nästa ämne

KizzE

Citat från: Record skrivet 10 november 2013 kl. 12:16
Citat från: KizzE skrivet 10 november 2013 kl. 12:01
Citat från: boba johan skrivet 10 november 2013 kl. 09:24
Citat från: KizzE skrivet 10 november 2013 kl. 09:22
Citat från: boba johan skrivet 10 november 2013 kl. 09:05
Nu kom City Gross, men bara 20% :(

Hur är deras priser i vanliga fall?
De ligger väl på retail


Någon som vet vad dom har i Höör / Lund? Det som är närmst mig.

Vad det gäller Grossen, så tycker jag att dom har blivit mycket sämre, iallafall i Falun, där hade dom en riktigt trevlig, om än lite stökig Lego avdelning,  men det fanns brett utbud då , nu sen renoveringen,  är det skitdåligt rent ut sagt, vet dock inte om dom har minskat ner i alla butiker.


Nä får bli en tur till Höör o kolla läget, hur vet ni förresten att det är 20% rabatt? Jag har inte fått någon info om det.

Tänkte ta med ett papper o skriva upp vad där kan finnas som ni kan vara intresserade av.

Risgrynsgrot

Tittade precis i mitt Citygross-utskick.. Ingenting om någon 20 % LEGO rea.  :( Kanske bara någon lokal rea?

Kwagge

Nog start imorgon.. Bladet kommit idag..

boba johan

Ja, från 11. Hade det i lådan imorse. Inte vanliga bladet utan tror det var nåt julklappstips. Fick reklamen trots "Ingen reklam"  :)

Mizar

Citat från: KizzE skrivet 10 november 2013 kl. 12:01
Citat från: boba johan skrivet 10 november 2013 kl. 09:24
Citat från: KizzE skrivet 10 november 2013 kl. 09:22
Citat från: boba johan skrivet 10 november 2013 kl. 09:05
Nu kom City Gross, men bara 20% :(

Hur är deras priser i vanliga fall?
De ligger väl på retail


Någon som vet vad dom har i Höör / Lund? Det som är närmst mig.

20% på City Gross är inget att hurra för! Utbudet har även det blivit försämrat. Pratar om butiken i Höör vilken man besöker då och då. Annat var det när det var 50%

Kwagge

Citat från: boba johan skrivet 10 november 2013 kl. 13:30
Ja, från 11. Hade det i lådan imorse. Inte vanliga bladet utan tror det var nåt julklappstips. Fick reklamen trots "Ingen reklam"  :)

Syns ju på brevlådan att där står "ingen reklam utom när det är Lego med.."

Risgrynsgrot

Någon som skulle kunna scanna/fota bladet och ladda upp?  :)

KizzE

Var på CityGross innan idag, var 20% rabatt på allt lego..

Dom hade endast en LOTR sak, vilket jag redan har, dessutom var den rätt dyr även efter 20%rabatt, men annars hade dom rätt mycket City, Star Wars och super heroes.

Detta handlar om CityGross i Höör.

darthmortar

Här borde ju Black Friday läggas till, lär ju återkomma. Då hade bl.a Smålänningen i Bredaryd och Lekia 3 för 2. Smålänningen brukar dessutom ha återkommande utförsäljningar av äldre legoset. De har ingen riktig fast tid för detta utan det brukar vara någonstans kring var 3:e månad. Ibland är det småset ibland stora och ibland hur mycket som helst. Även Lekia i Alingsås bör läggas till. De har nästan en gång per månad 25% på alla leksaker. Efter mina besök under hösten och vintern är alla gamla set slut  :) Babyproffsen i Jönköping (numera Lekiabutik) brukar ha storrea i slutet av september eller början av oktober årligen.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

erik1107

Vilken bra tråd! Den hade jag missat.
Skulle inte denna kunna vara en "sticky" (eller vad det nu heter?) eftersom det är en tråd som är ständigt relevant men sällan uppdateras?

malmen

Citat från: erik1107 skrivet 23 december 2014 kl. 11:54
Vilken bra tråd! Den hade jag missat.
Skulle inte denna kunna vara en "sticky" (eller vad det nu heter?) eftersom det är en tråd som är ständigt relevant men sällan uppdateras?
Den är väl redan en sticky? :)

Myko

Kooonstigt va?

MVH, Swebrick moderator

erik1107

#42
Hehe, antingen så var jag helt förvirrad och missade att det var en sticky (vilket jag har en tendens att vara ibland), eller också så blev det just en sticky :)

spendabel

Lego har 30% nu, det är väl återkommande har jag för mig, from 1/1
Min BrickOwl butik.

Odidoma


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.