Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

shiftaltcmd


shutter

I o fs länge sedan jag såg pretty woman men jag tror på Bourne ;)

Jesperallen


Ras 74

CRAP! Varför skulle jag gissa på det. Jag har verkligen inte tid just nu.

Skall se vad jag kan woopa ihop ikväll...

Men den var bra Jesper!

Oh, p.s. Bitarna kom idag med
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AndersI

Ras, nu är du en dag över tiden! En minuspoäng, och fritt fram för den som är först med en ny vig...

marpe

RAS är i Skarbaeck än. Han kommer till Sverige natten till måndag. Glesa färjeförbindelser...


shiftaltcmd


:::::::

Ja det är rätt. Är det inte tillåtet att lägga upp nått som redan kan ha varit? Svårt att kolla igenom nästa 300 sidor i denna tråd.

Skafte

Eftersom vi inte har någon sammanställning på vilka verk som förekommit är det orimligt att man skall hålla reda på vilka som är "tagna". Jag har också haft den filmen en gång, fast en annan scen. Det enda som händer är att det kan bli lättare att gissa.

shiftaltcmd

Inget som hindrar en repris.
Precis som Skafte skriver, det blir lättare att gissa.

AndersI

#4332
Som de andra säger, helt OK med repriser (även om just den här finns med i sammanställningen i den fristående sammanställningstråden - http://www.swebrick.se/index.php?topic=3128.msg52061#msg52061). Det är alltså shiftaltcmd som ska bygga en nu...

shiftaltcmd

En jättesnabb innan jobbet.

Skafte


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.