Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Masters utanför Sverige - USA, UK mfl

Startat av Raffe81, 06 februari 2020 kl. 17:47

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

Den nya säsongen av LM Australia sänds nu och på YT så finns highlights. Det verkar vara ett väldigt ojämnt startfält. Det är bara samma lag som vinner varje gång. De laget är duktiga men inte fantastiska.




Kwagge


andli

Australien körde en femte säsong under våren(hösten??), nu omdöpt till Grand Masters där de tagit deltagare från de första 4 programmen!!

Ska vi anta att det är finalen för LEGO masters i Australien?

(Finns att se på https://southhemitv.com/2023/04/10/lego-masters-5-1/)
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Jemanuelson

Enligt danska vänner och släktingar klår den danska serien den australiska i byggkvalitet. Och då måste det vara toppklass, tänker jag!

Någon som har koll på hur man kan se omgångarna dom gått? Play-funktioner brukar inte funka från utlandet. 

Arvid

Citat från: Jemanuelson skrivet 01 augusti 2023 kl. 23:29Någon som har koll på hur man kan se omgångarna dom gått? Play-funktioner brukar inte funka från utlandet.

Med en VPN-tjänst kan man låtsas att man är där man inte är. Till exempel Mullvad.

robinnilsson403

Fast jag har för mig att man var tvungen att registrera sig med motsvarande bankId i Danmark. Kommer jag ihåg fel?
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.