Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Jesperrydhog

#1695
Lite sent kvällsbygge. . :)

ColA

Idag har jag byggt ihop
Minifigurerna är riktigt fina, trevligt bygge med för den delen men inte alls lika viktigt :)

Jesperrydhog

Stället för batmobilen så kör wolverinbatman en Mazda 2 opion. 2015 Årsmodell.

mechamike

?

Anders67

Byggde : Mercedes-AMG GT3 i helgen och även utan alla klistermärken så är den riktigt snygg - det blir nog fler köp av denna! + att de är så generösa med bitarna, med 2 fronter och totalt 198 bitar.
Är inte lika imponerad av : Bugatti Chiron som jag också byggde.


o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Joacim

Citat från: Anders67 skrivet 13 mars 2017 kl. 16:03
Byggde : Mercedes-AMG GT3 i helgen och även utan alla klistermärken så är den riktigt snygg - det blir nog fler köp av denna! + att de är så generösa med bitarna, med 2 fronter och totalt 198 bitar.
Är inte lika imponerad av : Bugatti Chiron som jag också byggde.
Byggde den igår kväll jag med. Kan bara hålla med!

Emma

. Min debut med easy to build eller vad de heter. Juniors-seten.

Jag behöver medic-utrustningen till Firefly, så jag passade på att köpa ett set som innehåller stetoskop och spruta mm.

3-åringen fick bygga resten, ganska så fåniga bitar, men hon var road i alla fall. Bonus var att jag nu äger en 3001 i light aqua. Fick med fyra gulliga djur också. Igelkott, kanin, katt och sköldpadda.

Jesperrydhog


BeO

Igår blev jag äntligen klar med min till 25% Bricklinkade Imperial Star Destroyer. 95% av bitarna fanns i en lot med blandat Lego jag köpte för några månader sedan, men det fanns klister på väldigt många bitar  ::)  Ungefär 340 bitar fick jag till slut Bricklinka. Jag inser i efterhand att det hade varit billigare att köpa ett komplett begagnat set, men nu finns det åtminstone ett till restaurerat exemplar i Legovärlden  :)


Jesperrydhog

#1706
Nu har jag den.

Norrhyttan

Byggde till ungarna, jäkligt mysigt set i mitt tycke.

CopMike

, grymt kul bygge - speciellt jämfört med generation 1 !

Peter S

Citat från: CopMike skrivet 14 april 2017 kl. 20:51
, grymt kul bygge - speciellt jämfört med generation 1 !
Och något snyggare...  ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.