Tävling - Maxade mixbyggen - ny deadline är 2016-01-31

Startat av Anders67, 26 november 2015 kl. 21:40

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Tack alla byggare - då skickar vi era bidrag vidare!
Vi avvaktar med besked om hur det går!

Anders67

Hej alla Swebrickare.

Vi förlänger tiden med en månad och hoppas på fler byggbidrag - om ni håller utkik inom de närmaste dagarna så kommer ni få se hur det gått i de andra tävlingarna som vi kört i höst.
Jag kan meddela att nu är järnet varmt och ni får smida så länge det glöder  ;D

Så ny deadline är 2016-01-28

drdoddo

Finns det riktlinjer ang bilder. 1,2,3,12 st? Bättre med flera olika vinklar eller bättre med 1-2 st?

Anders67

Citat från: drdoddo skrivet 17 januari 2016 kl. 23:59
Finns det riktlinjer ang bilder. 1,2,3,12 st? Bättre med flera olika vinklar eller bättre med 1-2 st?
3-4 st i olika vinklar känns lagom, men det är inte ett krav.

drdoddo

Lysande, då är det inskickat och klart. Väntar med spänning  :D

drdoddo

Många frågor men, men  ;)
Får man någon bekräftelse att tävlingsledningen mottagit ens bidrag eller kan man utgå från att tekniken fungerat som den ska?

Anders67

Citat från: drdoddo skrivet 22 januari 2016 kl. 21:39
Många frågor men, men  ;)
Får man någon bekräftelse att tävlingsledningen mottagit ens bidrag eller kan man utgå från att tekniken fungerat som den ska?
Ja det har kommit in några bdrag - ska ta tag i det! Jag försöker bekräfta till alla.

drdoddo

Citat från: Anders67 skrivet 22 januari 2016 kl. 21:54
Citat från: drdoddo skrivet 22 januari 2016 kl. 21:39
Många frågor men, men  ;)
Får man någon bekräftelse att tävlingsledningen mottagit ens bidrag eller kan man utgå från att tekniken fungerat som den ska?
Ja det har kommit in några bdrag - ska ta tag i det! Jag försöker bekräfta till alla.
fick precis bekräftelse. Tackar för det.

Anders67

Vi lägger till några dagar så avslutar vi det i helgen, det blir bättre så!
Kom igen mera bidrag!

drdoddo

När får man besked om hur det gått i tävlingen förresten? Mail eller här på forumet?

Anders67

Tiden för inlämning av bidrag är nu ute, jag har två bidrag som jag inte hunnit svara, det får bli imorgon. Nästa steg är att samtliga bidrag skickas vidare till Blocks och det kan ta några veckor innan ni får svar.

God natt ???

drdoddo

Citat från: Anders67 skrivet 01 februari 2016 kl. 23:06
Tiden för inlämning av bidrag är nu ute, jag har två bidrag som jag inte hunnit svara, det får bli imorgon. Nästa steg är att samtliga bidrag skickas vidare till Blocks och det kan ta några veckor innan ni får svar.

God natt ???
Gött, godnatt!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.