Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner)

Startat av shiftaltcmd, 04 mars 2009 kl. 18:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Eigenbrötler

Citat från: Peter S skrivet 19 maj 2017 kl. 09:17
BR säljer ut första vågen av Dimensions. Svåra att hitta på hemsidan och att hitta på prisjakt, men trägen vinner.

https://www.prisjakt.nu/expert.php?query=lego+dimensions&o=price

Webhallen har också rätt bra utförsäljning
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Peter S

Citat från: Eigenbrötler skrivet 19 maj 2017 kl. 11:56
Citat från: Peter S skrivet 19 maj 2017 kl. 09:17
BR säljer ut första vågen av Dimensions. Svåra att hitta på hemsidan och att hitta på prisjakt, men trägen vinner.

https://www.prisjakt.nu/expert.php?query=lego+dimensions&o=price

Webhallen har också rätt bra utförsäljning
Ja, men prisjakt har två nackdelar. Dels är de grupperade per plattform (som för all andra spel, men just i det här fallet är de plattformsoberoende). Dels verkar det inte finnas någon standard för hur seten reggas, vilket gör att det finns sida upp och sida ner med olika rader för samma produkt. Inte enkelt. Och jag vet inte hur många sidor man behöver scrolla för att hitta level pack Dr Who för 150:- (om man nu hittar den i mängden annat som ligger på 150:-)...

ByggareDan

Åhlens (iallafall Gränby i Uppsala) har 30% på StarWars legot månaden ut.

/ByggareDan

fork

Citat från: ByggareDan skrivet 28 maj 2017 kl. 11:47
Åhlens (iallafall Gränby i Uppsala) har 30% på StarWars legot månaden ut.

/ByggareDan

Åhlens i Ludvika har samma rea.

skitkid

25% på Åhlens Mobilia i Malmö, samt ett mycket fattigt utbud...
/skitkid

BeardedNerd

Typiskt när det släpps åtminstone tre intressanta Star Wars-set nästa månad.

BeO

Lekia i Lund (både i centrum och vid Nova) har fått in lite modulhus. Deras vanliga rabatt på set över 600(?)kr gäller, dvs 15% om jag inte minns helt fel. Brukar vara olika i de två butikerna. 15% i ena och 20% i andra, vet ej om dom kör samma nu.

Dom sade att dom även kommer att få in lite Architecture och bilar, vilket bör syfta på  t ex

Det som fanns på hyllan vid Nova var , och . Alla med röda prislappar.

Ja just det, ska också dyka upp i butiken. Det lär bli centrumbutiken som får flest set, enstaka sätts ut i andra butiken.

dalle

Lekia  i Uppsala har 25% på lego t o m lördag.

BeardedNerd

BR har 25% på allt för medlemmar, men dock bara i butik. Och cirka 20 mil till närmaste, så... bleh. Får avvakta att det blir TRU:s tur.

Kwagge

Citat från: BeardedNerd skrivet 01 juni 2017 kl. 16:56
BR har 25% på allt för medlemmar, men dock bara i butik. Och cirka 20 mil till närmaste, så... bleh. Får avvakta att det blir TRU:s tur.
Gäller det alla butiker?

Teabox

Citat från: Kwagge skrivet 01 juni 2017 kl. 18:11
Citat från: BeardedNerd skrivet 01 juni 2017 kl. 16:56
BR har 25% på allt för medlemmar, men dock bara i butik. Och cirka 20 mil till närmaste, så... bleh. Får avvakta att det blir TRU:s tur.
Gäller det alla butiker?

Tror det. Gällde i Halmstad iaf.

Magnus den store

Alla butiker.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

o0ger

kostar 279 kr på Leklust.

Det verkar tyvärr som att Leklust har slutat med sina rabatter på riktigt stora set. Det har mest bara varit sådana här medelstora och små set hela året. Tror att de kommit fram till att de inte tjänar på det i längden kanske.

http://www.leklust.se/katalog/
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Man_utan_namn

Webhallen har ett gäng nya city-set på rea, bl.a:

för 779 kr
för 479 kr
för 219 kr

b0D3N


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.