Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Brickdom - Allt ska bort (Butiken är nu stängd)

Startat av adamski, 19 februari 2012 kl. 16:58

Föregående ämne - Nästa ämne

adamski

Hej,

Tydligen har mitt Lego belamrat möblemanget här hemma för lång tid nu. I ett försök att minska beståndet av bitar erbjuder jag följande kupong för Swebrickare:

10% off All Items
15% off All Items if order total is US $100.00 or more
25% off All Items if order total is US $250.00 or more

Skicka ett PM till mig så fixar jag kupongen a.s.ap. Kuponger kommer gälla 1 månad.

Min BL-butik finner du här -> http://www.bricklink.com/store.asp?p=mr_adamski

Väl mött!
Adam

Edit:
PM:et bör givetvis innehålla användarnamnet ni har på Bricklink. Observera också att kupongen gäller för allt i butiken, inklusive minifigs.

adamski

Kul att flertalet av er redan hunnit utnyttja erbjudandet.

Mvh
Adam

adamski

Kul att många av er utnyttjade erbjudandet. Jag har fortfarande 15.000 bitar som söker ny ägare och har därför 20-50% rea på samtliga bitar i butiken. Hoppas det kan inspirera till ytterligare inköp.

Mvh
Adam

Tobbe Arnesson

Gjorde en liten barmhärtighetsbeställning...  ;)
Blogg: Robotkampen

adamski

Haha, jag såg det. Tackar för det, jag behöver all hjälp jag kan få. Jag är hemma på lunchen nu men jag plockar ihop bitarna under kvällen.

Tarmvred

Gjorde också en liten beställning för o hjälpa dig få lite ordning hemma =)
Se mina foton på  Flickr

adamski

Tack alla för era ordrar stora som små. Butiken är nu stängd. De sista 10 tusen bitarna såldes på ett bräde till butiken Bricksaver.

Mvh
Adam

Skafte

Grattis till en lättad börda, eller? Hoppas du får mer tid och ork att bygga nu!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.